Milloin olette plussanneet clear blue digital testillä?

Keskustelun 'Vauvakuumetta' aloitti Pingviiniemo, 29 maalis 2020.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Pingviiniemo Seurustelun sensei Heinäkuiset 2021

Eli siinäpä se kysymys tulikin. Mikä DPO? Kp? Teittekö muita testejä enne sitä ja millaisin tuloksin? Täällä yksi kärsimätön haamuplussan saanut kuulisi mielellään. :happy:
  2. Bella Swan Admin Staff Member Administrator Maalisäidit 2020

Moni on saanut digiin "raskaana 1-2" jo samaan aikaan, kun tavan testissä on ollut vasta haamu :) Aikaisimmat olen mielestäni nähnyt dpo9-10, ellen ihan väärin muista.
    • Tykkään Tykkään x 2
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  3. NewMoon Luottohahmo langoilla Syysäidit 2020

Dpo 12.
    Ensimmäisen haamun sain dpo 9 herkällä. Toisen digin tein rv 5+ ja tuli 3+.
    • Tykkään Tykkään x 3
    Last edited: 9 joulu 2020
  4. Ginger Kunnioitettu kommentaattori Toukoäidit 2020 Huhtimammat 2016

Dpo 13 muistaakseni tein digin. Dpo 9 taisi olla ensimmäinen haamu rfsu liuskatestillä.
    • Tykkään Tykkään x 1
  5. Bambi ♡ Hyväntuulinen höpöttäjä

dpo 14 tulos raskaana 1-2
    En testannut aiemmin millään.
    • Tykkään Tykkään x 1
  6. Kyfi2299540 Näppärä viestien naputtelija

Kävin tänään ostamassa clearbluen raskaustestin viikkonäytöllä ja sen testin teen huomenna. Saa nähdä mitä se näyttää sit.

Olen kuullut että halvat testin näyttää negaa vaikka olisi raskaana 1-3 viikolla. Tuo digitaalinen näyttäisi paremmin ja helpommin. Onko näin? Mua jännittää ja pelottaa tehdä huomenna testi. Toivoisin että näyttäisi positiivista.
    • Tykkään Tykkään x 2
  7. Suski75 Seurustelun sensei Helmikuunmammat 2016 Elokuun äidit 2019

Dpo 10. Ensin liuskatestillä hailura ja heti perään samasta pissasta digitestillä 1-2 viikkoa raskaana -merkintä.

Toisen lapsen kohdalla dpo16 (pp10), jälleen liuskatestillä hailura ja digitestillä plussa. Jotenkin onnistuin ostamaan tavallisen digitestin vaikka viikkonäytöllistä yritin.
    • Tykkään Tykkään x 1
  8. MrsCherry(?) Näppärä viestien naputtelija Jouluäidit 2020

Perus clear bluen digillä (ei viikkonäytöllinen, vaan se joka vaan näyttää pregnant/not pregnant), tuli plussa eilen dpo 11. En tehnyt digiä aiemmin, mutta testasin cb:n early puikolla haalean viivan dpo 10 ja onestepin liuskalla haamulaisen dpo 9.

Kuvassa eiliseltä dpo 11 testiarsenaali :hilarious:

Attached Files:

• Tykkään Tykkään x 4
  9. canephora Oman äänensä löytänyt

Testailua huvikseen jo muutamana edeltävänä päivänä. Kaikki puhtaita negoja (Onestep liustatesti 10mIU/ml)
    Tänään kp23/25-26 Dpo10 Sofin ultimate puikkotesti 10mIU/ml ja haalea plussa (selvä itselle, mies ei nähny). Tuon Sofin takia päätin sitten tuhlata jo Clearbluen digin ja näytti Raskaana 1-2 vko.
    • Tykkään Tykkään x 5
  10. Webu Näppärä viestien naputtelija Tammikuiset 2021

Tänään olisi kp 29/25-28 ja eilen tuli haalea viiva tikkuun. Huomenna aamulla ajattelin tehdä ton viikkonäytöllisen testin :rolleyes:
    • Tykkään Tykkään x 2
  11. Lilja- Hyväntuulinen höpöttäjä

Dpo 14 eli kp 30/29 tein ensimmäisen digin, laimeasta päiväpissasta, sanoi "raskaana 1-2". Toisen tein dpo 20 eli kp 36/29 ja tuli "raskaana 3+" :Heartred
    • Tykkään Tykkään x 1
  12. Kevät20 Hyväntuulinen höpöttäjä Tammikuiset 2021

Dpo 10 digiin 1-2 viikkoa
    • Tykkään Tykkään x 2
  13. Pingviiniemo Seurustelun sensei Heinäkuiset 2021

Nyt vihdoinkin pääsen itse vastaamaan tähän ketjuun. Eli Dpo9 ovisplussan mukaan ja clearblue digi. :happy: IMG_20201116_060535.jpg
    • Voittaja Voittaja x 6
    • Tykkään Tykkään x 3
  14. Agnés Sukkela juttelija Elokuiset 2021

Dpo 11, samasta pissasta ensin haalea haamu OneStep-tikulla, ja myös edellisenä aamuna :happy:
    • Tykkään Tykkään x 2
    • Voittaja Voittaja x 1
  15. Avena1234 Sanaisen arkkunsa ammentaja

Eli tämä digitesti on herkkyydeltään 10mIU. Silti myynti-tekstissä lukee 25mIU. Voisi testaa itsekin tälläisellä sitten jo ennen oletettuja kuukautisia.
  16. Pingviiniemo Seurustelun sensei Heinäkuiset 2021

Digi on herkempi, kuin antaa ymmärtää. Näyttää tosi ajoissa raskauden, vaikka 25mlU testissä olisi vasta haalea haamu. :)
    • Tykkään Tykkään x 1
  17. Avena1234 Sanaisen arkkunsa ammentaja

Siis DPO 9 jo näkyi tuolla digitestillä? Huh, aikasessa. Meinasin vaan että miten mun testi voisi olla plussa nyt muka jo DPO 6.
  18. Juliet92 Sanaisen arkkunsa ammentaja Heinäkuiset 2021

Dpo ei tietoa, mutta 3+5 menkoista laskettuna tuli 1-2 viikkoa raskaana
    • Tykkään Tykkään x 3
  19. Mrs. S Näppärä viestien naputtelija Elokuiset 2021 Lokakuun äidit 2019

Dpo 9: 1-2 (Rv 3+2)
    Dpo 15: 2-3 (Rv 4+1)
    Dpo 22: 3+ (Rv 5+1)
    • Tykkään Tykkään x 2
  20. A Silmät suurina ihmettelijä

Dpo 15: 1-2
    Dpo 20: 3+

Odotin saavani seuraavaksi sen 2-3, mutta yllätys. Jäi välistä. :grin