Milloin negatiivinen r.testi keskenmenon jälkeen?

vivan2

Silmät suurina ihmettelijä
Hei kaikille! En oikein löytänyt netistä vastausta eikä terveyskeskuksestakaan osattu vastata. Eli minulla on mahdollisesti keskenmeno alkanut ja mietityttää milloin se näkyy testissä? Eli kuinka nopeasti raskaushormoni pienenee niin ettei tule enää plussaa testiin?
 
Minulla oli tuulimuna ja keskeytys hoidettiin lääkkeillä, minulle sanottiin että pitää odottaa 5-6 viikkoa jotta voin käydä antamassa labrassa pissanäytteen raskaustestiä varten. Ettei saa mennä aikaisemmin koska hormoonit voi olla vielä koholla. Sen ajan jälkeen testi olikin nega.
 
Minulle sanottiin, että 1-2 viikkoa kuukautisten alkamisesta ja kotitestillä. :)

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla tuli veristä vuotoa toissayönä ja tietenkin heti pelkäsin että keskenmeno tullu. Soitin neuvolaan ja kysyin mitä pitäisi tehdä niin sanoi että odotan kaksiviikkoa jolloin voi tehdä raskaustestin (silloin pitäisi olla raskaushormonien poistunu) tai parin päivän päästä voi mennä yksityisellekkin ultraan. En tietenkään kyennyt kahta viikkoa odottamaan ja varasin yksityiselle ajan huomiseksi. Parempi itselleni että saa heti tietää jos on kesken mennyt.
 
Minulle laitettu verikoe-pyyntö kolmen viikon päähän spontaanista keskenmenosta. Ilmeisesti pissa-testikin olis käynyt.
 
Mulla meni viikko (kyseessä kyllä kemiallinen). Riippuu ihan siitä, miten paljon sulla on raskaushormonia kehossa. Todettiin kotitestillä sekä verikokeella.
 
Mulle varattiin aika pissanäyte vientiin ja hgc mittaukseen viiden viikon päähän keskenmenosta. Eilen tasan Kaks viikkoa km:sta sain kotitestillä puhtaan negan.

Mutta minulla viikkojakaan ei ollu kasassa kuin 5+6 suunnilleen. Varmaan siksikin laski nuin nopeaan.
 
Minulla jälkitarkastus noin 3 viikon päästä, ja lääkkeellinen tyhjennys eilen. Noista verikokeistakin oli puhe, mutta ajankohta ei vielä varmistunut. Toivottavasti saisi selvyyden ennen joulua jo, ettei tarvitse silloin murehtia.
 
Minulla oli spontaani keskenmeno ja lääkkeellisesti varmistettiin tyhjentyminen. Kotitesti näytti negatiivista vajaan kahden viikon kuluttua vuodon alkamisesta. Jälkitarkastus tehtäisiin vain siinä tapauksessa, jos ilmenisi kohtutulehduksen oireita eli vuoto runsastuisi tai kivut pahenisivat. Onneksi näin ei kuitenkaan käynyt ja kuukautiset tulivat 30 päivän päästä keskenmenosta.
 
Vähän vanha aihe mutta vastaanpa kuitenkin kun itseänikin sillon kiinnosti. Eli minullakin meni noin kaksi viikkoa että testi näytti puhdasta negaa. nyt kp 27/27 keskenmenon jälkeen, testi nega, joten tätiä odotellessa..

niin ja minulla spontaani keskenmeno rv 6+6, pieni ruskea vuoto alkoi 6+4.
 
Last edited by a moderator:
Moi. Mulla oli kylläkin kohdunulkoinen, mutta vastaan silti, että kaksi viikkoa toteamisen jälkeen näytti r-testi negaa.
 
Takaisin
Top