Vastaa ketjuun

No vuoden jälkeen voi mun puolesta kukin alkaa antamaan miten tykkää. Oma poika sai ainakin kakkua 1-v synttäreillä ja jätskiä on annettu sen jälkeen, jos on itse syöty ja sairaana ei ole mikään muu välillä maistunu, kun jäätelö ja pillimehu ja meillä on sairasteltu vuoden ikäisestä alkaen aika paljon ihan korvakierteeksi asti niin, että on pari kertaa käynyt kuivumisen rajoilla, niin lääkäri on ihan suosinut antaa kaikkea. Karkkia poika on saanut nyt muutaman kerran alkaen puolestatoista vuodesta. Muutaman kerran hän on saanut lakun tai yhden karkin. Yleensä poika herkuttelee kuitenkin rusinoilla ja hedelmillä. Mut en mä usko et yhdellä vuodella juuri on loppuelämään merkittävää vaikitusta, niin ei oo mulle merkitystä saako karkkia yks vai kaks vuotiaana kunhan määrät ovat järkeviä. Kova tuo poika on vaatimaan maistiaisia, niin olen sit antanut ja muuten syönyt salassa itse. En jaksais myös kieltää isovanhempia tai yhteisessä kahvipöydässä riidellä sen takia, että kaikki muut syö herkkuja.

Takaisin