Milloin kertoa vauvauutiset?

Miehelle olen ollut aina niin luova, että oon kävellyt testin kanssa silmät sikkuralla näyttämään että tuossa muuten on jo haamuviiva. Sama tälläkertaa. 😁
Mulla mies parka sai herätä siihen kun mä tulin makkariin tikun kanssa itkien enkä saanut sanaa suustani 😂 Heti heränneenä silmät kierossa pimeässä hän ei meinannut saada mitään selvää siitä tikun tuloksesta, niin meinasi jo hätääntyä ennen kuin sain vollotettua että se on posi 😭🤣 (itkin siis stressin laukeamisesta ja ilosta)

Mulla mies parka sai herätä siihen kun mä tulin makkariin tikun kanssa itkien enkä saanut sanaa suustani 😂 Heti heränneenä silmät kierossa pimeässä hän ei meinannut saada mitään selvää siitä tikun tuloksesta, niin meinasi jo hätääntyä ennen kuin sain vollotettua että se on posi 😭🤣 (itkin siis stressin laukeamisesta ja ilosta)
Osaispa olla noin innoissaan. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Itselläni oli selkeät kiinnittymiskivut, joten tiesin viikon ennen testiä, että raskaana ollaan. Tuli kesken ajomatkan kumppanille todetuksi: "Tais onnistua jälleen kerran." (Edellinen raskaus meni kesken n. kuukaus ennen nykyistä.) Siinäkin oli ollut selkeä kiinnittymiskipu, mutta se oli ollut sen verran vahva, että oli valvottanut yöllä.
Meillä siis raskaustesti meni enemminkin, "olin oikeassa"-asenteella.
On kyllä odotettu esikoinen, mutta epäilen, että juhlinta alkaa, kun lääkäriltä tulee vihreetä valoa, että kaikki on kunnossa.

Nyt sitten aamukahvilla kerroin töissä kollegoille, kun alkaa olemaan hankalaa vatsan piilottaminen vaikka onkin vasta 11. viikko. Naisilta erittäin positiivinen reaktio, miehet olivat vähän vaivautuneita eivätkä oikein tienneet miten päin olla. Yksi mieskollega sanoi jo arvanneensa, kun oli huomannut vatsan mallin muutoksen. Melkein veikkaan että tieto lähtee leviämään kulovalkean tavoin, koska täällä on ainakin yksi sellainen jonka tahdikkuuteen en oikein luota 😅 Lähinnä hänen takiaan panttasin tietoa tähänkin asti. Ajatus "aikaisesta" kertomisesta lähinnä se, että tosiaan se näkyy jo, ja jään kyllä sitten pidemmälle saikulle jos se tästä menee kesken 🙃

Takaisin