Milloin kannattaa testata siirron jälkeen ja onko testillä väliä?

Tuulei

Vasta-alkaja
Hei kaikki,

Täällä tehty alkion siirto (ivf) pe 10.12 puolilta päivin. Kohtuun meni kuulema kaunis 8 soluinen alkio..no nyt täällä vain eletty normaalia elämää ja pientä jännitystä on että miten käy. Ja miettinyt että milloin uskaltaisi tai kannattaisi tehdä testi? Ja onko testillä mitä väliä? Kiitos jo etukäteen vastauksista.
 
Hei kaikki,

Täällä tehty alkion siirto (ivf) pe 10.12 puolilta päivin. Kohtuun meni kuulema kaunis 8 soluinen alkio..no nyt täällä vain eletty normaalia elämää ja pientä jännitystä on että miten käy. Ja miettinyt että milloin uskaltaisi tai kannattaisi tehdä testi? Ja onko testillä mitä väliä? Kiitos jo etukäteen vastauksista.
Oh dear, mä en oo paras neuvoja, koska oon aikainen testaaja :Nerd Face: mut mulle tehtiin siirto ma 13.12 ja oon jo saanut haamuja testiin. Mulle siirrettiin viisipäiväinen alkio, sulle ilmeisesti kolmepäiväinen? Alkion ikä mulla on tänään 10 päivää, sulla 11 päivää.

Saattaisi jo näkyä, mutta fiksua olis odottaa lähemmäs määrättyä testipäivää, jos ei halua arpoa haamuviivojen kanssa. Mä käytän pc-liuskoja varhaiseen testaamiseen ja sit jos näkyy selvää viivaa, niin cb digillä varmistus.

Tsemppiä :folded::red-heart:
 
Takaisin
Top