Kärhö
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Mä oon kertonut esikoisesta omalle äidilleni äitienpäivänä. Annoin äitienpäivälahjan ja paketista löytyi sellainen muki, jossa luki isoäiti. Muistan kun äiti katsoi sitä ensin sen näköisenä, että olen ostanut hänelle väärän mukin, sitten alkoi itkemään ja hoki vain, että "ihanko totta". Ja mun äiti ei kovin helposti liikutu. Nythän saman voisi tehdä ainakin esikoisten kohdalla tuleville isoisille isänpäivänä. :)
Ei olla miehen kanssa vielä mietitty miten kerrotaan vanhemmille, mutta ehkä voisi laittaa meidän nykyiselle pikkuveljelle päälle paidan, jossa lukisi "isoveli". Toinen vaihtoehto olisi ottaa kuva pullista paistumassa uunissa. Kuten miuk sanoi, niin meilläkään ei ole kiire kertoa. Meilläkin on kolmen jälkeen lapsiluku täynnä ja jotenkin tää on todella ihanaa aikaa. Haluan nautiskella tästä salaisuudesta mahdollisemman pitkään.
Ei olla miehen kanssa vielä mietitty miten kerrotaan vanhemmille, mutta ehkä voisi laittaa meidän nykyiselle pikkuveljelle päälle paidan, jossa lukisi "isoveli". Toinen vaihtoehto olisi ottaa kuva pullista paistumassa uunissa. Kuten miuk sanoi, niin meilläkään ei ole kiire kertoa. Meilläkin on kolmen jälkeen lapsiluku täynnä ja jotenkin tää on todella ihanaa aikaa. Haluan nautiskella tästä salaisuudesta mahdollisemman pitkään.