Me ei olla kerrottu vielä kenellekään. Mies kovasti inttää, et haluaisi jo kertoa, (vaikka ja kenelle!) mutta olen koittanut toppuutella. Mulla oli viime raskaus kohdunulkoinen ja haluan varmistua ensin että tämä on oikeassa paikassa, ja muutenkin kaikki ok. Sen jälkeen ehkä kerrotaan vanhemmille. Kaksoissiskolle olen jo pari kertaa meinannut laittaa viestin (ei asu Suomessa). Voi olla et lähipäivinä lähtee ensimmäinen viesti. Jännää! Työkaverit arvaa varmaa jo kohta, koska tietää, et ollaan yritetty, ja olen viime päivinä käyttäytynyt aika kummasti töissä. Olen ollut tosi väsynyt, ärtynyt (normaalisti aika iloinen ihminen) ja viluinen. Lisäksi tissit on kasvanut julmettomasti. Meillä oli kanssa työporukan pippalot perjantaina, kosteat sellaiset, ja oli aika vaikeaa esittää juovansa. Haha. Mulla oli yksi avattu siideri kädessä koko illan, ja tyhjäsin sitä salavihkaa jonnekin viemäriin. :D Skoolailin innokkaasti sillä tölkillä myös. Ei kukaan tuntunut huomaavan mitään. Vähän nauratti kyllä itseäni. Yleensä siis osallistun innokkaasti siiderin juontiin, niin ajattelin, että on liian läpinäkyvää, jos en yhtäkkiä juokaan. Meillä työpaikalla puhutaan kyllä avoimesti kaikkien asiat läpi ja on tosi hyvä henki. Ajattelin kertoa kyllä heti, kun vähän pidemmällä on raskaus, ja ollaan selvillä vesillä.