Millaisia raskausoireita sinulla on?

Onko kellään ollut vielä supistuksia? Mulla on joka yö kun rakko täyttyy ja on kivuliasta mennä vessaan :rolleyes: lisäksi ainakin kahdesti viikon sisään tullut keskellä päivää yhtäkkiä kipu vatsalle ja vatsa mennyt kivikovaksi.
Ekassa rakkaudessa ei ollut supistuksia luonnostaan oikeestaan lainkaan, synnyttämäänkin menin supistuksitta :dead:
 
Onko kellään ollut vielä supistuksia? Mulla on joka yö kun rakko täyttyy ja on kivuliasta mennä vessaan :rolleyes: lisäksi ainakin kahdesti viikon sisään tullut keskellä päivää yhtäkkiä kipu vatsalle ja vatsa mennyt kivikovaksi.
Ekassa rakkaudessa ei ollut supistuksia luonnostaan oikeestaan lainkaan, synnyttämäänkin menin supistuksitta :dead:

Ainakin parin viikon ajan on jo ollut kivuttomia supistuksia, nimenomaan rakon täyttymiseen/tyhjentymiseen liittyen. Ja välillä ihan vain asentoa vaihtaessa.
 
Onko muilta tullut jo esimaitoa? Heräsin toissa-aamuna ja yön aikana paita oli toiselta puolelta kastunut. Rv 20 menossa vasta.
 
Onko muilta tullut jo esimaitoa? Heräsin toissa-aamuna ja yön aikana paita oli toiselta puolelta kastunut. Rv 20 menossa vasta.

Esikoisen aikaan tuli, mutta tällä kertaa ei, tosin lopetin kuopuksen imetyksen vajaa kuukausi sitten.
 
Mulla on maha tullut kunnolla esiin. Viikko sitten neuvolassa selvisi että kohtu on jo navan korkeudella. Muuten kaikki on oikein hyvin täällä, niin sanotut helpot viikot menossa. Liikkeitä tuntuu jo jonkin verran.

Tunteilu on tosin voimakasta edelleen, ei siis seesteistä keskiraskautta siinä mielessä. Jotkin asiat ottavat tunnelenkin ja itku on herkässä. Ja esikoisen 6 vee raivareita en sietäis nyt ollenkaan vaan kiihdyn heti. En tiedä, johtuuko se hormoneista.
 
Tuli vähän paitaan esikoista odottaessa kun pitelin pientä vauvaa. Sillon joku 7kk menossa. Nyt ei ole tullut mutta rinnat näyttää siltä että ne räjähtää.

Munkin on tosi vaikeaa sietää miehen ja lapsen kiukuttelua. Virittäydyn salamana niiden tunneilmapiiriin mikä tämmöisellä herkälle on tuttua mut nyt ihan liiallista. Muuten olisin ihan hyvissä fiiliksissä mutta kun muut ihmiset....
 
Täytynee alkaa käyttää siis liivejä suojuksineen öisin/aamuisin

Nyt on tuo maha alkanut puskea edestä esille oikein tosissaan. Vähän tukala olo koko ajan. Ja vielä kun miettii, että pikkuisen paino pitäisi tästä kymmenkertaistua

Mutta on se vaan ihmeellistä kun tässä miettii, mihin oma keho oikein pystyy.
 
Täytynee alkaa käyttää siis liivejä suojuksineen öisin/aamuisin

Nyt on tuo maha alkanut puskea edestä esille oikein tosissaan. Vähän tukala olo koko ajan. Ja vielä kun miettii, että pikkuisen paino pitäisi tästä kymmenkertaistua

Mutta on se vaan ihmeellistä kun tässä miettii, mihin oma keho oikein pystyy.

Samoja ajatuksia täälläkin. Maha selvästi esillä ja nyt jo tukala olo. Vähän pelottaa, millaiseksi olo vielä muuttuu, kun vaavi alkaa oikeasti keräämään painoa.. :wideyed: On se huikeaa ajatella, mihin kroppa pystyy ja tuntuu jotenkin yhä epätodelliselle ajatukselle, että sisällä kasvaa uusi elämä. :love017
 
Täälläkin maha selvästi esillä, bussissa tarjottiin jo istumapaikkaa ja viime yönä heräsin ihan jäätäviin pohje kramppeihin. Tunteet varmaan myös heittelee, ja alkanut jännittää kuinka me vauvan kanssa selvitään vaikka sinänsä en usko että siinä ongelmaa olisi miksi ei selvittäisi.
 
Onko muilta tullut jo esimaitoa? Heräsin toissa-aamuna ja yön aikana paita oli toiselta puolelta kastunut. Rv 20 menossa vasta.

Vielä ei ole tullut, mutta pingottuneet ovat ja arat. RV 24 menossa. Yhtään en muista miten meni eka raskaudessa... o_O
 
Mulla särkee öisin lonkkia ihan älyttömän paljon..

Esimaitoa ei ole tullut enkä usko, että aikoihin vielä tuleekaan.
 
Mulla särkee öisin lonkkia ihan älyttömän paljon..

Esimaitoa ei ole tullut enkä usko, että aikoihin vielä tuleekaan.


Hankin sellaisen jättimäisen imetystyynyn, jota voi jo nyt raskausvaiheessa käyttää helpottamaan noita lonkkasärkyjä. Ainakin itselle on auttanut. Perustyynythän ajaa saman asian, toki niitä tarvii sitten useampia polvien ja nilkkojen väliin ja pysyvät heikommin aloillaan, jos yöllä möyrii.
 
Täällä on muuten ihan ok olotila mutta selkä tahtoo kipeytyä kiitos seisomatyön ja sillontällön supistelee. En tiedä onko kyse liitoskivuista, mutta välillä vägän kuin nipistää alapäähän ja on sellanen kipu minkä kanssa pystyy elämään mutta outo:wacky: Mulla alko joku 3vko sitten tulemaan nestettä rinnoista ja näin esikoista odottaessa hämmennys oli melkoinen :hilarious:
 
Takaisin
Top