Millaisia raskausoireita sinulla on?

Tänään 6+2. Heikottaa välillä, huonoa oloa ei onneksi juurikaan ole. Verenpaineetkin voi olla alhaiset (esikoisesta oli myös), jonka takia heikottaa ja huimaa. Nälkä on useasti, mutta ei oikein haluta syödä mitään..
Tissejä pistelee välillä, varsinkin kylmässä. Väsyttää kokoajan, varsinkin aamuisin, ja iltaisin klo 21 jälkeen raahaudun jo sänkyyn.
Tuntuu että aika vähän on oireita, esikoisesta alkoi selkeä pahoinvointi heti viikolla 6+0. En varmaan edes aavistaisi olevani raskaana, jos en olisi testiä tehnyt o_O

Pitikö taas nuolaista ennenkuin tipahtaa? Oli pari päivää poissa tuo paha olo, mutta tänään tuli rytinällä takasin. :depressed:

Tissit on kyllä olleet tosi kipeät... Niin napakoita liivejä ei varmaan ole olemassakaan, että voisin hyppiä jumpassa tai juosta. Paleleva ja väsynyt olen aina muutenkin, niitä ei voi ainakaan kokonaan laittaa raskauden piikkiin :grin

Mulla on nyt parin päivän sisällä tullut älytön palelu iltaisin. Tissit on alusta asti ollu kipeenä ja alavatsassa tuntuu sellasia pieni nippasuja pitkin päivää. Huonovointisuutta ei juuri ole, mutta toisaalta oon vasta aikasilla viikoilla. Ehkä käy tuuri ja ei tuu ollenkaan pahoinvointia :rolleyes:

Mulla on edelleen niin huono olo ja palelee. No ainakin tietää olevansa raskaana :D mutta nyt vasta viikot 7+1 ja kyllä mua ahdistaa kovasti ajatus, että tästä saa luultavasti kärsiä vielä hyvän aikaa. Mutta jos loppuis ennen nt-ultraa niis sittenhän sitä sais tietysti murehtia päivät pitkät et onko menny kesken. On tää vaan niin rankkaa :D

Heikotusolo iskee tosi äkkiä jos ei syö tarpeeksi usein. Ihan huimaa ja tärisyttää. Mahaan pistelee menkkamaisesti. Hikoiluttaa ja välillä taas paleltaa. Samoja oireita oli ensimmäisen kohdalla, silloin ei onneksi ollut niin pahaolo, että olisin oksentanut. Toivottavasti ei tule nytkään :wideyed:

Eilen paleli illalla kamalasti. Väsyttää myös välillä armottoman paljon, mutta muuten ei oireita juurikaan. Tai no pissattaa usein! :facepalm: tein testin tänään ja kaksi vahvaa viivaa onneksi sieltä tupsahti. :shy:

Mulla on ollut käsien puutumista, mikä on uutta. Yhtenä aamuna oli vasen pikkusormi puuduksissa ja se kesti monta tuntia. Tänään taas päiväunilla puutui oikeasta kädestä peukalo, etusormia ja keskisormi, vaikkei käsi mielestäni ollut mitenkään huonossa asennossa. Voiko tällainen liittyä raskauden alkuvaiheeseen vai onkohan vaan hartiat jumissa?

Mulla on nyt iskenyt tää palelu ja toisella hetkellä on kauhean kuuma.. Nukkumaan mennessä paleltaa ja aamulla herätessä huomaa että jaa tullut yöllä sit hikoilua ihan urakallao_O

Mulla on nyt iskenyt tää palelu ja toisella hetkellä on kauhean kuuma.. Nukkumaan mennessä paleltaa ja aamulla herätessä huomaa että jaa tullut yöllä sit hikoilua ihan urakallao_O

Meillä mies luuli että N (mun esikoinen 5v) oli pissannymut meidän sänkyyn kun minä olin hikoillut niin paljon yön aikana! :p

Etova olo on löytänyt tiensä tännekin.. Viime viikolla ei ollut mitään, nyt taas iltaisin ihan hirvee olo.. Töissä ei jaksais millään ja kotonakin makaisin mielelläni vaa sängyssä. Ihan hirvee väsymys ja heikotus.
Tissit on vielä arat, ei niin pahasti kuin aiemmin, mutta mahan tuntemukset on loppuneet. Paitsi jos aivasta tai vaihda asentoa nopeasti tulee ihan hirveetä repäsykivut alavatsaan!
Maha jatkaa turpoilua... Aamusin normaali ja illalla kuin ilmapallo :grin

Meillä mies luuli että N (mun esikoinen 5v) oli pissannymut meidän sänkyyn kun minä olin hikoillut niin paljon yön aikana! :p

Etova olo on löytänyt tiensä tännekin.. Viime viikolla ei ollut mitään, nyt taas iltaisin ihan hirvee olo.. Töissä ei jaksais millään ja kotonakin makaisin mielelläni vaa sängyssä. Ihan hirvee väsymys ja heikotus.
Tissit on vielä arat, ei niin pahasti kuin aiemmin, mutta mahan tuntemukset on loppuneet. Paitsi jos aivasta tai vaihda asentoa nopeasti tulee ihan hirveetä repäsykivut alavatsaan!
Maha jatkaa turpoilua... Aamusin normaali ja illalla kuin ilmapallo :grin

Mullakin nyt aamuin ollut hiukset ihan kosteat ja samoin lakanat ja yöpaita:grin Kiva vaihdella lakanoita joka aamu:meh:

Tänään tuli ekat oksennukset. Edellisessä raskaudessa ei ollut oikeastaan ollenkaan pahoinvointia, joten mietityttää oisko tää nyt sit eri sukupuolta. :) Vai onko ne teoriat ihan höpöhöpöä?

Mulla ei pojan alkuraskaudessa ollut juuri mitään oireita. Tytöllä oksensin kerran ja kahvi etoi kuukauden verran. Nyt ei vielä mitään palelua kummempaa, mutta aika pienillä viikolla vielä mennäänkin. Muistelen, että viimeksi oksu tuli jossain 8 viikon paikkeilla.

Minä en tietäisi ollenkaan olevani raskaana jollen olisi tehnyt testiä. Tai oikeastaan en ole ihan varma siltikään, kun testit ovat mitä ovat. Muutenkaan ei tunnu oikein miltään. Mietin olenko niin traumatisoitunut aiemmin kokemistani keskenmenoista, ynnä muusta, etten uskalla enää iloita mistään.

Mulla yökötystä etenkin aamuisin, syke tuntuu herkästi nousevan ja viimeksi kuntosalilla käydessä todella pumputti ja oksetti. Pitää varmaan ruveta treenaamaan jo kevyemmin. Muutamn kerran päivässä tuntuu jomotuksia ja väsyttää kamalasti. Onnellinen oireista kuitenkin niin luottaa siihen, että masussa on elämää.

Tänään iski "syön kahden edestä"-fiilis. Ruokaa uppoais vaikka kuinka, kävin kesken työpäivän ostamassa lisää eväitäkin. Toisaalta välillä tulee etova olo ja tekis mieli mennä vaan maate...

Takaisin