Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi ei, tässäkö tää taas menee. Tuli hieman veristä vuotoa paperiin vessassa käydessä. Ei kyllä ole kipuja enempää kuin mitä ollut jo, mutta aikaisemmillakaan kerroilla kivut ei alkaneet kun vasta myöhemmin
Kiitos kaikki tänään aika päivystykseen ja siellä sitten jatkosuunnitelmaa. Jos tämä raskaus on nyt jäädäkseen ja vauva tullakseen niin ainakin seuraavat tarkemmin, koska kaksi keskenmenoa rakana, edellisestä vuosi. Yrittämistäkin kun on jo kaksi vuotta. Toivotaan parasta
Lääkärissä käyty, verta ei näkynyt tulevan ja kaikki tällä hetkellä hyvin. Labrat huonenna ja tarkassa seurannassa ollaan. Määräsivät lepoa. :) Olo on nyt onneksi jo hieman rauhallisempi
Näinhän se nimenomaan on.. olen aina ajatellut, että olisin rento ja huoleton odottaja, mutta no jaa - näköjään sitä herkästi alka pyörittää näitä asioita päässään :D Nää tarinat vasta myöhemmin ilmaantuneesta pahoinvoinnista kyllä rauhottaa mieltä. Ja tosiaan niinhän se on, ettei sitä kaikille tule ollekaan! Toisaalta puolensa siinäkin, ois töissä käynti ja liikkuminen kivuttomampaa :)Mulla ainakin alkoi esikoisesta pahoinvointi vasta viikolla 9. :) muutenkaan ei kannata kauheesti murehtia oireettomuutta kun kaikille ei tuu ollenkaan. Tiedän kyllä et helpommin sanottu kun tehty :D
Näinhän se nimenomaan on.. olen aina ajatellut, että olisin rento ja huoleton odottaja, mutta no jaa - näköjään sitä herkästi alka pyörittää näitä asioita päässään :D Nää tarinat vasta myöhemmin ilmaantuneesta pahoinvoinnista kyllä rauhottaa mieltä. Ja tosiaan niinhän se on, ettei sitä kaikille tule ollekaan! Toisaalta puolensa siinäkin, ois töissä käynti ja liikkuminen kivuttomampaa :)
Poltteleeko jollain muulla vähän niin kuin koko vatsa? tätä on jatkunut jo reilut pari viikkoa..