Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hiphei, pakko oli tulla jo kommentoimaan vaikka plussaa ei ole vielä tullut - viikkoja niin vähän - vasta kp18. Mutta olen IHAN varma että nyt on tärpännyt. Ovulaatio oli toissaviikolla/viime viikolla.
Oire nro 1. Hajuaisti. Jouduin eilen tuulettamaan keittiötä, pyyhkimään tiskipöydän pesuaineella ja siirtämään sipulit piiloon koska haisi niin kamalan kuvottavasti MULTA. Mies katsoi pitkään ja sano että taidat olla tosiaan raskaana.. spekuloin tätä itse siis jo viime viikolla, kun selitin että mulla on kuule semmonen TUNNE.
Uutena oireena meinasin pissata nauraessa housuun(!!!!) :bag:
Tuo jälkimmäinen on sellainen oire, ettei mulla ole ollut mitään inkontinenssivaivoja aiemmin ja mitään muuta syytä en keksi, kuin että mun on pakko olla raskaana. Virtsarakkoa "painaa" sillä tavalla jännästi.. Hormonit, pakko olla ja jotenkin vaan on todella vahva tunne että nyt on tärpännyt, sitä ei pysty "perustelemaan" kun se vaan on. Koitan malttaa odottaa viikonloppuun jolloin olisi selkeämpi edes haaveilla plussaavansa, siis että näkyisi testissä.. Piti tulla jo kuumeilemaan koska tottakai olen laskenut jo kaikki lasketut päivät ja viikot ja :angelic:
Voi ei Toivotaan kovasti, että olisi vain harmitonta vuotoa.Voi ei, tässäkö tää taas menee. Tuli hieman veristä vuotoa paperiin vessassa käydessä. Ei kyllä ole kipuja enempää kuin mitä ollut jo, mutta aikaisemmillakaan kerroilla kivut ei alkaneet kun vasta myöhemmin