Millaisia oireita ennen plussaa, vai oliko?

Viikonloppuna pitäis testailla.mutta oikeestaan oireita ei oo pahemmin ollu.eilen illalla muutaman kerran repäs alavatsassa kun yskäsin, ja sit muutaman kerran tuntunu ku olis elohiiri vatsassa.
 
Mulla oli muissa yrityskierroissa kaikennäköistä rinta-arkuutta ja mahanvihlaisuja, joita luulin raskausoireiksi. Kuitenkaan niistä ei minun kohdallani voinut mitään päätellä.

Plussakierrossa erona näihin edellisiin oli se, että vajaa viikko ovulaatiosta rinnat muuttuivat aivan HURJAN AROIKSI, niin että nukkumisasentoa oli vaikea löytää (menkka-arkuus ei likimainkaan samaa luokkaa eikä ala noin aikaisin), ja alavatsalla alkoi tuntua jännää polttelua. Samoja vihlaisuja oli kuin muissakin kierroissa, mutta aikaisemmin ei ollut tuntunut polttelun tunnetta, ikään kuin vatsanahkan sisäpuolella. Plussa tuli testiin 11 päivää ovulaatiosta.
 
Mulla on nyt jo rv 24+4, mut muistan kyllä vielä oireeni ennen plussaa koska tää raskautuminen oli niin ihmejuttu! En tiedä onko tämä nyt varsinainen "oire", mutta olin ollut ilman ehkäisyä 4 vuotta, sitten n. kk ennen raskautta, sanoin poikaystävälleni, että mulla on sellainen olo että tuun nyt raskaaksi. Mun kehossani oli niin outo tunne, en osaa sitä sanoin kuvata, mutta se tunne oli vaan niiin voimakas ja niiin viestivä että tulkitsin sen niin että nyt mä tuun raskaaksi, ikinä mitään vastaavaa en ollut koskaan tuntenut!! En ollut siis yrittämällä yrittänyt raskautta koskaan vaan ehkäisy oli jätetty pois, elin "tulee jos tulee" periaatteella. Jossain vaiheessa tässä passiivisen raskausyrityksen aikana tuli kuitenkin sellainen olo, et okei, mä oon hedelmätön..en sitä asiaa uskaltanut tutkia, mutta niin mä olin sen jo päähäni iskostanut.. se "nyt mä tuun raskaaksi" -tunne oli siis ihme!! Ja niinku mainitsin, niin kk päästä ton tunteen jälkeen olinkin raskaana!! vaikka aavistelin jo olevani raskaana mahaturvotuksen, ruokahimojeni ja rintojen arkuuden takia, niin raskaustestit näyttivät silti negatiivista.. ja usko kuitenkin oli samaa mieltä kuin testitkin... no kävin lääkärillä sitten huolestuneena, koska menkat eivät ole alkaneet ja kroppa ei toiminut normaalisti.. lääkäri kehotti viikonlopun aikana tekemään vielä yhden testin ja ottamaan sitten yhteyttä tuloksesta. No mähän plussasin!!! En ollut uskoa silmiäni kun tikkuun ilmestyi kaksi viivaa. Nyt olen odotuksessa yli puolen välin, enkä voisi olla onnellisempi.
 
Anteeksi jos mun teksti oli jotenkin sekava :D inhoon kirjottaa tällä pienellä puhelimennäytöllä.....
 
Ennen plussausta rupesi väsyttämään kauheasti, ajattelin ensin että olisi flunssaa. Kahvi ei myöskään enää maistunut ja rintoja aristi. Lisäksi tuli vain sellanen jännä olo, mitä ei oikein voi selittää..:cat:
Tein ensin pari testiä, jotka näyttivät negaa. Lopuksi tein digitestin, koska olin aivan varma asiasta. Ja sehän näyttikin että olen raskaana.:Heartred
 
Takaisin
Top