Millaisia leluja vauvalla on?

Meillä on paljon vauvanleluja. Eniten kiinnostaa Pipsa Possu-pehmo, pattereilla toimivat soivat lelut ja puiset lelut. Helistimet ja soittorasiat ovat myös kivoja. Rapisevat lelut ja tavalliset pienet pehmolelut ovat menettäneet vähän hohtoaan.

Pehmolelua, helistintä, purulelua, kilisevää, rapisevaa, vaunujen kuomuun kiinnitettävää... Kaksi soittorasiaa, joista toinen on isän ja toinen mun vanha. Yllätyin ihan kuinka paljon vauvanleluja on, kun kaivettiin ne esille tulevalle vauvalle. Esikoista kiinnosti vauvana valtavasti keltainen, hymyilevä, pehmeä pallo jota pidettiin hoitopöydän reunalla. Soiva leikkikaari löytyy myös. Se oli välillä ihan huippu ja välillä piti pistää virta pois, kun alkoi vauvaa harmittaa ne äänet.

Vaikka ja mitä, mutta lemppari on ensimmäisistä päivistä asti ollut rapiseva Libero perhonen.

Meidän vauvan lempparit on olleet ja on edelleen: Pikku piano, sählypallo, kirjat joissa on kurkistusluukkuja, vedettävä krokotiili, kuppitorni ja palikat. :happy:

On, mun mielestä paljon. Esikoinen leikki kuitenkin aina lusikalla ja söikin tosi varhain itse. Lisäksi hänen lemppari oli vihreä soiva tuhatjalkainen ja palikat. Kuopus kyllästyy leluihin nopeasti, parasta on tutkia vauhdilla koko ajan uutta. Se mikä on uusi, hetken ollut poissa, on parasta. Hän tykkää toki myös mm. keittiön kauhoista, muttei syö vielä itse. Joskus tuntuu, että mm. pahvilaatikko, tyhjä maitopurkki ja vessaharja on leluja parempaa viihdettä :grin Kuopus tykkää myös laitteista ja haluaa kaiken, minkä näkee. Vaikea keksiä leluista parasta, ehkä se on toi soiva kävelykärry.

On vähän ehkä liikaakin... Kirjoja, pehmoleluja, puruleluja, jotain rapisevia leluja, pyörillä meneviä leluja, joku leikkipeliohjain mikä huutelee kaikkea, kolmipalainen nuppipalapeli, pallo, sellainen juttu mistä painetaan ja ponkaisee joku elukan naama esiin... Tää jälkimmäinen on kyllä ollut pitkään tosi suosittu, vauva tosin tykkää enemmän laittaa niitä luukkuja kiinni. :grin

Tän hetken suosikkeja vajaa 3kk ikäisellä on leikkikaari ja keikkulelu. Sinistä nallea tykkää myös pitää sylissä ja "silittää". Leikkikaaren alla viihtyy pitkiäkin aikoja katselemassa ja huitomassa kaaren leluja ja päästämässä riemastuneita ääniä. :)

Vauvan suosikkeja on mobilessa pöyrivät eläimet hoitopöydällä. Ja leikkimatolla kiskotaan siivistä rapisevaa kakadua pyrstöstä ja kiljahdellaan.

Takaisin