Olen perheen iltatähti ja minulla on kaksi isosiskoa. Näistä nuoremman kanssa minulla on todella hyvät välit. Vanhimman kanssa ei nyt erityisen huonot välit ole, mutta hän on vanhimman siskon asemassaan todella kova arvostelemaan meidän muiden siskojen tekemisiä; jakelee mielipiteitä (yleensä haukkumista ja arvostelua) ja antaa neuvoja (joita ei kukaan kysynyt ja jotka ovat yleensä huonoja). Nuorempi isosiskoni on luonteeltaan todella kiltti, eikä usein sano tälle vanhimmalle vastaan vaan toimii tämän sanojen mukaan jne. Tosin nyt vanhemmalla iällä hänkään ei ihan kaikkea enää niele. :) Itse taas sanon kyllä suoraan, jos olen eri mieltä tai jos jokin asia ei vaan käy. Vanhin sisko on myös kova juoruilemaan ja käy koko suvun läpi, kun on jotain kerrotavaa. Jutuilla on tapana olla todella väritettyjä. Koko suku on tosin tästä tavasta tietoinen ja suhtautuu varauksella ko. henkilön kertomiin juttuihin. Noin muuten hän on kyllä lämmin, sosiaalinen ja mukava ihminen, mutta omaa tämän ärsyttävän puolen, jonka vuoksi meillä on hieman etäämmät välit kuin toisella siskolla, ja se on tietenkin vaikuttanut myös meidän väliseen luottamussuhteeseen.