Millaiset joulukortit lähetät tänä vuonna? Vai lähetätkö ollenkaan?

Lähetätkö tänä vuonna joulukortteja?

  • Kyllä

    Äänet: 3 16.7%
  • En

    Äänet: 6 33.3%
  • Ehkä, en ole varma

    Äänet: 9 50.0%

  • Kaikki äänestäjät
    18

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Lähetätkö joulukortteja tänä vuonna, jos lähetät niin millaiset? Ostatko valmiina, askarteletko itse vai teetätkö esim. lasten valokuvista? Kenelle kortit lähtevät?
 
Teetän tänäkin vuonna lapsen kuvasta joulukortit :) Kortti lähtee lahjojen tai Postin mukana lähimmille ystäville ja sukulaisille.
 
Askartelen, jos jaksan. Sukulaisille lähinnä menevät. Mietin kyllä lähetänkö ollenkaan, jos postimeininki jatkuu. Siinä tapauksessa sitten lahjojen yhteydessä.
 
Olen yleensä muutamille sukulaisille lähettänyt lapsista otetun jouluisen kuvan korttina, mutta tänä vuonna ei varmaan kannata.
 
En yleensä ole lähettänyt kortteja ollenkaan. Kaiken voi hoitaa nykyisin jo jähköisenä. Säästää kaikkien aikaa, rahaa ja on ekologisempi vaihtoehto muutenkin. Lahjojen kanssa annetaan kortteja, mutta postin käsiin en niitä luovuta.
 
En yleensäkään lähetä kortteja, lähimmille ystäville annan usein jonkun kortin kun nähdään ennen joulua. Tänä vuonna ollaan joulun aikaan reissussa joten saadaan lähetellä lomakortteja :cool:
 
Vähän mietin et teen ehkä sähköiset kortit pelkästään. Ellei pojista tule niin kivat päikkykuvat, että niistä vois teettää jotain lähipiirille. Muutenkin oon läjettänyt tyypillisesti vaan noin 10 korttia.
 
Lähipiirille annetaan lapsien kuvalla varustetut joulukortit, muille sitten ostan valmiit. Tänä vuonna kortit menee varmasti sitten itse viemällä laatikoihin tai tuttuavien kautta jos lakko tuntuu jatkuvan vielä pitkään.
 
Myö lähetetään parikymmentä korttiä ainakin, joka vuosi, ja itse askarrellen. Sähköset on miusta jotenkin mauttomia ja persoonattomia. Oikeeta postia saa muutenkin niin harvoin että on kiva ilahduttaa sillä saajaansa. Pääsee samalla joulutunnelmaan kun niitä väkertää joululaulujen soidessa :)

Tänä vuonna taidetaan tehdä "porot lumisateessa", sininen kortti johon 8kk saa levittää valkoista väriä, ja 2.5v yrittää tehdä sormenjälkiä joille mie sit piirrän sarvet ja jalat. Mietin vielä jos pukin reen tekis kanssa mutta katotaan. Tekstiksi "toivottavasti pukki ehtii jouluksi perille" viitaten postin lakkoon :grin
 
Olen jo useampana vuonna lahjoittanut kortteihin menevät rahat jollekin hyväntekeväisyysyhdistykselle. Olen asiadta ihan yleisesti kertonutkin sukulaisille ja ystäville ja kaikki ovat pitäneet ideaa hyvänä...

Joulukortteja ei ole tullut meillepäin tämän jälkeen ollenkaan.:laughing021
 
Takaisin
Top