Millainen taustakuva sinulla on?

Kännykässä vaihtelen lasten kuvia vähän kauden ja ajanjakson mukaan. Tabletilla on kaksosten vauvakuva, jossa nukkuvat kahden viikon ikäisinä vierekkäin ja näyttää aivan siltä, että B-tyttö pussaa A-tyttöä poskelle. :love7

Tietokonetta minulla ei ole käytössä ollenkaan.
 
Kännykässä taustakuvana ollaan mää ja mun mies. :happy:
Meistä kaikista kolmesta on todella vähän kuvia yhdessä.
Yksi ainoa pojan ristiäisistä. :oops:
 
Töissä on mun prätkä, kotikoneilla kissojen kuvat ja kännykässä revontulikuva lapista :happy:
 
Kännykässä on kuva miehestä ja pojasta. Tietokoneella tämä kuva:
Taustakuva.png
(Kuva ei ole oma, otettu blogista, jonka osoite näkyy kuvassa.)
 
Puhelimessa ja tietokoneella oma lapsi. Näytönsäästäjinä sitten koko perheen yhteiskuva. :joyful:
 
Konetta käyttää yleensä pelkästään mies, en muista mikä siinä kuvana. Mulla puhelimessa toistaiseksi joku puhelimen perus taustakuva. Hajoillut luurit niin tiuhaan tahtiin ettei ole tähän pari kk vanhaan tullut mitään vaihdettua.
 
Tietokoneella ukon laittama kuva minusta tukkihumalassa suhteemme alussa :hilarious: Kamala mutta oon jo tottunut.
Puhelimessa on ukko ja poika poseeraamassa.
 
Mun läppärissä taitaa olla edesmenneen kissani kuva, sitä konetta en oo saanu auki aikoihin, rikki kai on. Kännyssä on lukitusnäytössä lasten kuva, toisena taustakuvana miehen ja esikoisen peilikuva naistenklinikan hissistä kun olivat tulossa katsomaan meitä sairaalaan sektion jälkeisenä päivänä:)
 
Puhelimessa lukitusnäytössä on pojan kuva, aloitusnäytöllä on kuva minusta ja miehestä. Tietokoneella on joku valmismaisemakuva, mikä on ollut siinä aina.
 
Puhelimessa kuva lapsista nukkumassa vierekkäin noin vuosi takaperin kun kuopus oli joku puolivuotias ja sisko halusi olla mukana nukuttamassa vauvaa :Heartred
 
Omassa läppärissä on kuva meidän hääautosta.
Kännykässä ei ole mitään taustakuvaa, vanhassa kännykässä oli esikoisen vauvakuva.
 
Takaisin
Top