Meillä lasten kummeina on vain niitä läheisimpiä ihmisiä, joiden kanssa ollaan paljon tekemisissä. Ja myös meitä on moni lähipiiristä pyytänyt kummiksi. Mun mielestä on myös tärkeää että on mukana lapsen elämässä eikä vain synttärinä ja jouluna anna lahjaa. Se tekee kummin hieman persoonattomaksi. Itse haluaisin olla enemmän kummilasten kanssa tekemisissä, mutta heitä on 9 ja kaikki ei asu ihan lähellä. Mutta silloin kun nähdään, saa kummilapsi paljon sylittelyä ja huomiota. Oma perhe vie myös aikaa joten ihan päivittäin ei voi nähdä kaikkia kummilapsia vaan aikaa on järjestettävä aina kun mahdollista :) ollaan miehen kanssa vähän ymmällään kun lyhyen ajan sisään tullut monta kummipyyntöä ystäviltä. Jotenkin kun itse pyytänyt niitä ihanimpia ihmisiä kummeiksi, niin olen miettinyt että ollaanko todella niin monelle niin tärkeitä että haluavat kummeiksi pyytää. Siksi haluan olla sellainen kummi, joka pitää yhteyttä ja tietää mitä kummilapselle ja hänen perheelle kuuluu. Kummius on kunnia-asia, ainaki minulle :)
Ääh..en jaksa tarkistaa tuliko virheitä, kun kapulalla kirjottelen. :)