Vastaa ketjuun

Ihminen kuvittelee että jos ryhtyy kummiksi, niin rittää että jouluna ja syntymäpäivinä käy muokkaamassa. Anteeksi mitä?

Minäpä kerron millainen kummi itse olen.

-Kummityttöni syntyi vuosi sitten helmikuussa. Kummityttöni äiti haki minut hoitamaan hänen lastaan sillä heidän on mentävä synnyttämää. Tunnin kerkesin hokea tytölle että kohta siskon saat ja kohta minun kummityttöni syntyy. Silloin puhelin pärisi ja prinsessa oli syntynyt. Seuraavana päivänä riensin häntä moikkamaan. Tähän päivään saakkaan olen jokapäivä käynyt leikkimässä hänen kanssa, hoitanut häntä, halaillu, suukotellu ja rakastanut yli kaiken. Nimistä kummityttöni oppi ensimmäiseksi minun nimeni. Illalla nukkumaan mennessä hokee nimeäni, aamulla silmät avatessaan hän hymyilee sängustään ja hokee jälleen nimeäni. Kaiken sen rakkauden ja huomion jonka olen hänelle antanut, lapsi sen tietää kun aidosti välittää. Lahjoilla ei ole mitään väliä, toki olen aina parhaimmat lahjat pstanu, mutta kuvitteletteko te että rakkaus tulee lahjoista? Luuletteko oikeasti että kummotyttöni hokisi minun nimeäni jos vierailen hänen luonaan vain syntymäpäivinä ja jouluna? Ei todellakaan. Onneksi on olemassa erilaisia ihmisiä. Rakastan tyttöä ja hän minua, olen varma siitä. Kummina olemina on iso asia, älä vähättele sitä, se ei tarjota vain sitä että vanhemmat ovat sinut valinneet, vaan että se myös pitää ansaita pienen tytöt/pojan sydämmessä.

Rakkaudella maailman onnellisin kummi <3

Takaisin