Millainen olisi unelmien äitienpäivä?

Mä en oikein osaa unelmoida äitienpäivästä. Kiva toki olis, jos mies keksis jotain meidän pojalta, kun ei tuo 1v nyt itse tietty vielä osaa. Mut mulle tärkeintä on et ollaan perhe yhdessä <3

Tänä vuonna me kutsuttiin meidän molempien vanhemmat meille syömään ja tarkoitus olisi grillata herkkuruokaa ja teen jälkiruuaksi lakritsajäätelöä ja hedelmäsalaattia :) toivottavasti meidän äidit tykkää.

Noh, jos puhutaan todellisesta unelmien äitienpäivästä.... ;) Niin mieheni voisi tietysti antaa minun ihan aluksi nukkua niin pitkään kuin haluan. Sitten voisin saada hyvää aamupalaa sänkyyn toimitettuna! Tämän jälkeen mieheni ilmoittaisi voittaneensa lotossa. ;) Toki saisin myös kultaa ja timantteja ja shoppailla nettikaupoissa rajattomasti!

...

Todellisuudessa minulle kyllä riittää saada nukkua edes hieman pidempään, saada vapaata ruuanlaitosta ja saada paljon haleja ja pusuja esikoiselta ja mieheltä! :love7

Minä haluaisin saada nukkua pitkään, sitten syödä jotain erityistä valmiiksi laitettua aamiaista ja saada jotain suloista oman lapsen tekemää. Sen verran tiedän, että nukkua saan pidempään, mies on varannut kahden hengen pöydän brunssille ja poika on tehnyt minulle jotain päiväkodissa lahjaksi. Ei tää voi siis aivan metsään mennä :)

Takaisin