Millainen oli synnytystä edeltävä viikko?

Tuo "poksahdus" kuulostaa huvittavalta [:D] eikös se korkkaaminen yleensä tapahdu vähän aikaisemmin [:D][;)]
 
Täälläki vatsa poksahtelee sillon tällön, muttei mitään oo tullu ulos. Voiskohan johtua vaan suolistosta
 
No eipä oo täällä vieläkään mitään tapahtunu sen jälkeen [>:] Voi kai siinä mennä monta viikkookin ennenku sen jälkeen mitää tapahtuukaan. Plaa plaa plaa, en jaksais enää tätä palloo [&o] Eilenkin meinasin jäädä 4-ever ravintolaan, kun joku isokokosempi mies oli tullu istuu mun taakse ja istu sen verran leveesti tuolinsa kanssa etten saanu omaani taaemmas. Onneks oma ihana mies keksi ratkasun ja siirsi sitä koko meidän pöytää [:D]
 
Bris Tuo mun poksahdus ei kuulunut suolistosta,se oli sellain napsahdus,pieni ja hento ja pelästyin oikee,koska en ole sellast ennen kuullu. [8|] Mutta tuskin se mitään oli. Tai sitten se oli limatulppa mikä paukkuu siellä,mutta sekin varmaan jää matelemaan tonne kanavaan! [:D] Ja tulee ulos vasta sitten kun huvittaa,niinkun vauvakin.

Muuten täällä ei ole mitään ihmeellistä taas. Menkkajomoihin heräsin taas joskus 6 aikoihin ja koko tän aamun aikana ramppasin vessassa 4 kertaa..
Äiskä kysy äsken,että "Eikö vieläkään mitään?" sanoin,että ei muuta kun menkkajomoo,mutta ei sen kovempaa. Vielä saapi odotella.
 
Ei varmaan Babaytoy käy kateeks tätä mun tilannetta, tänään mitattiin uusin SF ja se on nyt 41 cm [:D][:D] Mielellään sitä alkais kyllä jo enemmänki poksuu. Ja kaikenkukkuraks en ees tietäis vielä mihin sairaalaan sitä pitäis synnyttää, kun viime viikolla ylim. ultrassa eivät nähneet vauvan mahalaukkua niin sain lähetteen sitten Tampereelle, että ne tutkii vielä ja tarvittaessa koko synnytys siirtyy sinne jotta pääsevät heti syntymän jälkee mahalaukkua laajentamaan JOS siinä nyt vikaa on.
 
mohomaha Onpas sulle kohdunpohjaa!! [:-][:D] Mulla viimeksi mitattuna 31,5cm ja siitä tuskin on muuttunu eikä muutu,kun pikkunen on laskeutunut ja kiinnittynyt. Mahakaan ei ole enää oikee kasvanut,mutta arpia tullut lisää ja ne aijemmat on tummennu [:-] voi voi,kun olis jo poks poks. [:D][:D]

Tässä todellakin testataan sitä kärsivällisyyttä ja sitähän minulta nyt ei muutenkaan löydy,joten hankalaks vetää! [:D]
 
Takaisin
Top