Millainen joulukalenteri lapsellasi on?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Tiedän, joulukalentereista on jo keskustelua, mutta aiemmat taitaa koskea itse tehtyjä/täytettyjä kalentereita ja aikuisten kalentereita. Täällä puhetta kaikenlaisista lasten kalentereista. :) Eli millainen joulukalenteri lapsellasi on tänä vuonna?

Meidän pojalla on aiemmilta vuosilta kierrätetty pilttipurkkikalenteri, johon tuli täytteeksi karkkeja ja lappuja joissa on joulupuuhia kuten koristelua ja joulutorttujen leivontaa.
 
Pipsa Possun kirjakalenteri. Halusin ettei suklaakalenteria olisi, mutta yksi sukulainen sellaisenkin toi. Katsotaan käytetäänkö sitäkin.
 
Yhteisenä disney kirjakalenteri ja saivat sukulaisilta vielä kumpikin muumi-, ja ryhmä hau suklaakalenterin..
 
Ryhmä Hau- suklaakalenteri ja neljä tavallista kalenteria (saatu mm. päiväkodista).

Lapset 4v ja 1,5v. Nuorempi ei vielä kalentereista välitä.
 
Ei kalentereita tänä vuonna. Aiempina vuosina on ollut se sama Muumin kirjakalenteri jota ei tähän mennessä olla saatu tyhjennettyä kokonaan (unohdettu tms jonain päivinä). Onneksi se unohtuu ja tuntuu kuin uudelta aina vuoden päästä. Sai siis sen isovanhemmilta 1.5v iässä ja nyt 4.5v ei ole kalenteria kaivannut. Taapero ei niistä mitään ymmärräkään. Me siis lähdetään reissuun jo 15. päivä niin tuntuisi tuhlaukselta kalenteroida vain puoli kuukautta :)
 
Pojalla abrick lelu kalenteri ja tytöillä korukalenterit:)
 
Lapsella on mun viime vuonna tekemä koristeltu laatikko joulukalenterina, numeron vaihdan aina joka päivä seuraavaan. Mahtuu niin pienet välipalapatukat, kuin isommat kirjatkin ja esim. pyjama:) Sitten on vielä mumminsa ostama Barbie-kalenteri, jossa on nukke ja sille vaatteita.
 
Esikoisella on jalkapallokorttikalenteri ja kahdella pienimmällä minun tekemäni. Bonustyttärellä on kalenteri äitinsä luona, koska on nyt joulukuussa ennen joulua aika vähän meillä.
 
Takaisin
Top