Millä viikolla synnytit ja itse synnyit?

Ehkä tähän voisi itse nyt vastata, kun poika on tullut ulos jo ajat sitten. Hän syntyi viikolla 39+6. Jos tämä jotenkin periytyy, taisi miehen malli olla tässä tapauksessa voimakkaampi. Hän kun syntyi vähän ennen laskettua aikaa, kun itse reilusti sen jälkeen.
 
Onkohan mun mitään itua vastata, kun synnyin sektiolla viikolla 38... No,mutta itse synnytin ainokaiseni 37+6.
 
Minä olen syntynyt rv40+4 ja pikkuveljeni 37+jotain. Itse synnytin kaksoset 36+1. Aikainen ajankohta johtunee monikkoudesta.
 
mä oon syntynyt ilmeisesti rv 42+1 (vanhemmat kertoneet, että olin yliaikainen, samoin kuin siskonikin, ja olemme molemmat syntyneet käynnistyksen kautta). esikoiseni syntyi rv 42+2 (käynnistettiin yliaikaisuuden vuoksi) ja kuopus rv 41+6 (synnytys käynnistyi yliaikaiskontrollin lääkärin ronskin sisätutkimuksen jälkeen).
 
Mä olen syntynyt 36+ jotain, ja edellisenä päivänä oli sanottu, että "ei synny ainakaan kahteen viikkoon." Mun veljien kohdalla vaikea sanoa, koska olisivat syntyneet, kun yksi syntyi käynnistyksestä ja kaksoset sektiolla... Mä itse synnytin 40+2. Oltiin varmoja, ettei pysyisi sisällä laskettuun aikaan asti.
 
Minä oon syntynyt 40+1 ja miun poika syntyi 40+0. :D
Sisaruksistani en tiä tarkkoja viikkoja, ja muistaakseni sisko sanoi tyttärensä syntyneen 2 viikkoa lasketun jälkeen.
 
Taisin itse syntyä muutamaa viikkoa aikaisemmin ja itse synnytin 40+1, synnytys käynnistyi kyllä laskettuna päivänä :)
 
Tuntuu minusta huonolta teorialta. Minä synnytin 35+1. Minä olen syntynyt 41+6. Siskojen syntymät on käynnistetty yliaikaisina. :)
 
Minut on ilmeisesti otettu leikkaamalla yliaikaisena. Omat lapset syntyneet 39+5, 39+4, 40+4... Tästä tulevasta nyt ei tiedä miten syntyy nyt kuitenkin jo vuorokauden vaihduttua rv 38+1
 
Itse synnyin 42+ spontaanisti, esikoiseni syntyi 40+1,synnytys alkoi 40+0 spontaanisti supistuksilla
 
Jos muistan oikein ni synnyin 38+, meidän tyttö sit (vedet meni 40+3) käynnistettynä ja sektioon päätyen 40+6.. Eli ei ois tullu ite vielä tuolloinkaan :D
 
Takaisin
Top