Millä viikolla synnytit ja itse synnyit?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Eli kuten otsikosta käy ilmi. Te joilla on jo lapsi/lapsia millä viikoilla olette synnyttäneet? Ja vastaavasti millä viikolla itse synnyit? Tiedätkö jopa millä viikolla sisaruksesi on syntyneet? Kiinnostaa, onko tässä jonkinlaista yhteyttä tai edes kuvitteellista sellaista. :>

Oma pikkuiseni on vielä tukevasti vatsassa, joten en itse pysty vielä vastaamaan. Itse synnyin kymmenen päivää yliaikaisena (eli ilmeisesti 41+4 paikkeilla) samoin veljeni oli kumpikin reippaasti yliaikaisia. Mielenkiinnolla seuraan käykö mulle samoin kuin äidilleni vai tulisiko pikkuinen ulos aiemmin.
 
Itse olen syntynyt 40+5 (supistuksia->hiipuivat->kalvojen puhkaisu ja oksitosiinitippa, jos oikein muistan) ja synnytin 39+6 (vedet meni 39+5, siitä 24h poika sylissä). Tuli raskauden aikana kanssa mietittyä, jos ois jollain tapaa perinnöllistä nuo synnytyksen käynnistymiset ja sujumiset..
 
Ei tietoa millä viikolla veljeni syntyi, mutta itse synnyin tasan 41, tyttären synnytys käynnistettiin laskettuna, mutta luulen että olisi mennyt luonnon kanssa ainakin viikolla yli lasketun. :)
 
Ite oon syntynyt 42+0 (imukuppiavusteisesti), oma tyttö syntyi lopulta kiireellisellä sektiolla 41+4. Mun veljet on syntynyt kuta kuinkin lasketun ajan tienoilla.
 
Itse olen syntynyt viikolla 35+?. Esikoinen syntyi (käynnistettynä) 40+4. Ois varmaan ollut vielä pitkäänkin kun oli liian iso mulle eikä mahtunut laskeutumaan. Syntyikin reilu kahden päivän käynnistelyn ja 22h yrityksen jälkeen sektiolla :) toinen syntyi tasan 38, käynnistettynä myöskin ettei ehdi kasvaa liian isoksi. Ois varmaan tullut parin päivän sisään muutenkin kun olin jo 2cm auki käynnistysvaiheessa ja syntyi n. 12h päästä siitä. toisen lapsen syntymä (8h20min kaikkiaan) noudattaa äitini synnytysten kestoa. Käski varautua et seuraava tulee vielä nopeempaa. :)

Sent from my GT-S5301 using Vau Foorumi mobile app
 
Itse synnyin 41+3 loppujen lopuks hätäsektiolla, sisarukset suunnitellulla sektiolla 39+0 paikkeilla ja mun tyttö synty 40+4 kiireellisellä sektiolla. Pelkäsin että ois menny enemmänkin yli lasketun kun mieskin on syntyny vasta käynnistelyjen jälkeen.
 
Mä olen syntynyt 40+4, ja oma poika 40+0. Sisarukset syntyneet 40+4, 39+1, 40+6 ja 37+6. Siskon lapset syntyneet 40+4 ja 40+5.

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app
 
Itse olen synnyttänyt 38+5, 37+3 ja 39+2. Minä olen syntynyt 38+? ja pikkuveljeni 37+? ja 38+?.
 
Mä olen syntyny yliaikasena kolmen päivän käynnistelyn jälkeen. Sellanen käsitys on että kaks viikkoo men yli ja sit annettii ekat käynnistyspillerit. Veljet syntyny kaikki kait lasketun ajan tienoilla tai vähän yli.

Omat lapset on syntyny 41+2 ja 41+1.
 
Itse oon syntynyt 39+2 ja synnytin 39+0

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app
 
Minä oon syntyny 40+2, isoveli samoin ja pikkuveli noin 41+0. Oma poika syntyi 40+1. Olis kiinnostava verrata myös, koska lapsen isä on syntyny. Oon ymmärtänyt, että syntyminen on ohjelmoitu lapsen geeneihin eli lapsi "päättää" milloin alkaa syntyä. En tiedä, mistä olen saanut moisen päähän pittymän ja ei sitä oikeasti edes taideta tietää. No mutta tän teorian mukaan pitäisi verrata sekä äidin, että isän syntymäviikkoja.
 
Omat muksut synty 39+3 ja 40+0. Itse olen syntynyt laskettuna eli 40+0. Miehestä en sitten tiedä milloin lienee :) Mielenkiintoinen aihe kyllä :)
 
Meillä mies on syntyny keskosena, tarkkaa ajankohtaa en tiedä. Sen vaan että käynnistetty oli ku ei sydänäänet kuulunu.
 
Mä oon syntynyt 39+1 jos oikein muistan, mies syntyi 41+6 ja meidän poika syntyi käynnistettynä 41+5. Papereissa kylläkin lukee, että poika olis syntynyt 41+4, mutta ei se niin ollut.
 
Olen syntynyt rv 39+2, poikani rv 39+4 :) molemmilla ollut sama laskettu aika 17.8. Mutta minä synnyin 12.8 ja poika 14.8 :)
 
Minä putkahdin vauhdilla maailmaan rv 39+6 ja oma tyttöni yhtä kovalla kyydillä rv 40+0. Melko täsmällisiä siis ollaan :p
 
Heh, minä olin täsmällinen tyttö, eli synnyin tasan laskettuna päivänä :) Pikkuveli muistaakseni 4 päivää lasketun ajan jälkeen.

Oma typykkä otti vähän varaslähtöä, eli syntyi viikolla 38+2.
 
Itse olen syntynyt neljä päivää ennen laskettua aikaa ja oma lapseni syntyi 39+5. :)
 
Takaisin
Top