millä viikolla olen oikeasti?

Villasukka

Silmät suurina ihmettelijä
Hei. Uusi ensimmäistä odottova esittäytyy ja olisi heti hieman tyhmä kysymys kysyttävänä. Olen siis viime kuussa tehnyt plussatestin <3 ja siitä sitten hetipuolen googleen raskauslaskuria ettimään :) mutta mihin niistä uskoa, siis viikoissa ja päivissä? vaun laskuri ilmoittaa nyt 6+4, naistenhuoneen laskuri 4+3? Olisi ihanaa lueskella aina sen viikon kehitystäkin netistä, mutta olen ihan hämilläni mitä viikkoa seuraisi..
kiitos etukäteen vastauksesta jos joku viitsii selventää tämän minulle
 
Mielestäni toi naistenhuone laskuri ilmoittaa sikiön "iän" hedelmöittymisestä laskettuna. Eli mulle tuo ilmoittaa 8+1, vaikka periaatteessa olen 10+1. Taisimpa selittää hassusti :D
 
Vaun laskuri laskee viimesten menkkojen alkamispäivästä ja toi naistenhuoneen laskuri oletetun ovulaatiopäivän mukaan. Neuvola laskee myös viimesten menkkojen alkamispäivästä eli se olis toi 6+4.
 
ennen ensimmäisiä ultria kannattanee mennä noiden viimeisten menkkojen mukaan :) Kyllä se varmaan ehtii vielä pariin kertaa muuttua nuo viikot :)
 
Itse laskin tällä vau.fi:n laskurilla, johon laitettiin myös kiertoaika. Sen mukaan la on 3.3. ja olisin 10+5, mutta neukkarissa lisäsi edellisten kuukautisten alkupäivästä sen 40vkoa. Tämän mukaan la 8.3. ja olisin nyt 10+0. Elän itse nyt tän vau-laskurin mukaan, kunnes ultra muuta sanoo. :)
 
Takaisin
Top