Millä viikolla eka neuvola?

Itsellä nyt 4. raskaus. Viikkoja 7+3 omien laskelmien mukaan, mutta en oo jaksanu yksinkertaisesti varata aikaa ultraan. En kyllä ole tehny testiäkään, mutta luulen ettei tää olo oikein muusta syystä johdu. Koitin netistä varata puhelinaikaa tänään kun eilinen ajanvaraus ei kai onnistunu huolimattomuuden tähden =D Seuraava vapaa aika ois kyllä vasta ens maanantaina.. Eli ehkä kannattais yrittää summassa huomenna soittaa suoraan neuvolaan ettei sieltä tule sitä paniikkia "miks sie vasta nyt soitit!" Muistaakseni edellisen tai keskimmäisen kohdallakaan en muistanut pitää kiirettä tän asian kans ja tuli silloinkin kiire saada kaikki ajat ajoissa sovittua (tarkoitten np-ultraa ja verikokeit)
 
Mulla oli neuvola jo 6+1, mutta neuvola kylläkin laski viikkoja olevan 10+0, koska laskevat säännöllisellä kierrolla, vaikka mulla ei kierrot oo sellasia nähnytkään. Mut viikolle 8+ olisivat sen halunnneet varata, muttei enää ollut aikoja, koska heidän mukaansa olin muka niin paljon pidemmällä soittaessa.
 
Tulossa 9+1. Varasin tämän jo ajoissa ja näköjään neuvolasta halusivat että menee noin pitkälle vaikka esikoinen kyseessä.
 
Tulossa 8+2 (neuvolan laskujen mukaan 9+0, neuvolatäti kuuli vissiin aikaa varattaessa väärin viime kuukautisten alkamispäivän ja kuuli 12.4 kun alko 18.4,niin siitä tulisi juuri tuo heitto, mutta katsotaan nyt)
 
Täällä oli tänään, 10+1. Ensimmäinen raskaus, mutta neuvolassa oli ruuhkaa, niin venyi näin pitkälle.
 
Takaisin
Top