Millä sanoilla kerroit raskaudesta?

Tilkka35

Satasella mukana keskusteluissa
Heinäkuiset 2022
Millä sanoilla kerroit sukulaisille/ ystäville/työkavereille ym. raskaudesta? "Olen raskaana", "pullat on uunissa" vai jotain ihan muuta?
 
Yksi työkaveri puhui "tuo lapsesi töihin" -päivästä, niin sanoin, että mulla onkin "tuo lapsesi töihin" -päivä ensi kesään saakka, ja taputtelin vatsaani. Beaming Face With Smiling Eyes
 
Yksi työkaveri puhui "tuo lapsesi töihin" -päivästä, niin sanoin, että mulla onkin "tuo lapsesi töihin" -päivä ensi kesään saakka, ja taputtelin vatsaani. Beaming Face With Smiling Eyes

Haha ihana!
 
Mä olen jotenkin aina ajatellut, että "olen raskaana" ei sovi mun suuhun mitenkään. Mutta niin vaan 2 kertaa kun olen tästä kertonut, olen niin sanonut. Miehelle taisin sanoa "öööö... kato tätä" ja näytin testiä.
 
Miehelle näytin testin. Olen kertonut sekä pikkuveljelle että ystävälleni vain sanoilla, että mä oon raskaana.

Tuntuisi väärältä sanoa näin alussa, että meille tulee vauva.
 
Mä olen jotenkin aina ajatellut, että "olen raskaana" ei sovi mun suuhun mitenkään. Mutta niin vaan 2 kertaa kun olen tästä kertonut, olen niin sanonut. Miehelle taisin sanoa "öööö... kato tätä" ja näytin testiä.

Samaa mietin, tosi hassua olisi sanoa "olen raskaana", ei sovi omaan suuhun yhtään. Ja en tosiaan ole vielä kenellekään asiasta puhunut...että mietin juurikin millä sanoilla ottaa asia puheeksi. Miehelle, joka on siis ainoa joka tietää, sanoin "katoppas tätä, voiko tässä olla viiva?! " ja näytin testiä.
 
Mies tiesi että teen testin ja lykkäsin aamu 6 sen eteen testin Beaming Face With Smiling Eyes ja omalle äidille sanoin "istu tukevasti, susta tulee mummu taas" tosin se arvas kun sanoin et istuu Beating Heart ja kaverille laitoin että "tuli tehtyä positiivinen raskaustesti"
 
miehelle sanoin että "oon raskaana" ja parille ystävälle laitoin kuvan testistä. muut saakin sitten odotella, että kerrotaan. Beaming Face With Smiling Eyes
 
Mie olen ystäville kertonut, että "meille tulee vauva". Ja mun vanhemmat oli kovin huolissaan, siitä etteikö niistä tule isovanhempia koskaan niin oli pakko sanoa, että älkää huoliko, ensi kesänä saatte lapsenlapsen jos vaan pikkunen pysyy matkassa mukana! :--)
 
Huomenna varmaan pitää kertoa siskolle ja äidille, kun menen sinne kyläilemään neljäksi yöksi.. vähän olen miettinyt miten kertoisin :smiling-eyes: Varmaan otan varhaisultrakuvan mukaan ja näytän sen. Miehen vanhemmille kerrotaan sitten jouluna:smiling-eyes:
 
Tilasin Hellevisuals sivustolta Meillä on salaisuus -kortit tuleville isovanhemmille. Ajattelimme antaa ne jouluna joulukukkasen kera mikäli ja toivon mukaan kaikki menee hyvin siihen saakka ja pieni pysyy mukana matkassa :red-heart:
 
Miehelle annoin paketin, jossa oli potkuhousut ja raskaustesti. Veljeni asuu tällä hetkellä meillä, joten hänellä myös kerrottiin jo todella varhaisessa vaiheessa. Veli sai joulupiparin, johon oli kirjoitettu Eno. Tätä piparikikkaa ajateltiin hyödyntää jouluna, kun kerrotaan molemmille perheille. Paljon tulee uusia titteleitä sukuun, kun ensimmäinen lapsenlapsi molempien puolella kysessä.
 
Takaisin
Top