Millä paikkakunnalla asutte?

Norella87

Vasta-alkaja
Itse asun tällä hetkellä perheeni kanssa Jenkeissä, synnytys tapahtuu siis täällä. Loppuvuodesta on tarkoitus tulla takaisin Suomeen. Esikoinen on 2,5v kun toinen syntyy :)
 
No tehän asutte upeissa paikoissa :)Mitennoinkauas ootte eksyny? täällä ihan vaan Imatralta, toukokuussa päässän muuttamaan ihanalle Punkaharjulle!:)
 
Rimpsu, meilla oli muuttoon syyna miehen tyopaikka. Suomessa kun tuo tyollisyystilanne ei ole kovin hyva edes suomalaisille, niin ei etenkaan vasta suomen kielen alkeita opettelevalle ulkomaalaiselle. Elintaso meilla taalla on onneksi sama kuin suomessa, joskin tulojen osalta hieman isompi, mutta kulutuskin on isompaa, kun taalla ei parjaa esim. ilman autoa. Jos suomen tyotilanne joskus tulevaisuudessa paranee, toivotaan molemmat etta silloin onnistuisi takaisinpaluu, kun kumpikin kaivataan metsaa ja jarvia ja haluttaisiin, etta lapsikin kasvaessaan oppii arvostamaan luonnossa liikkumista.
 
Täällä kans yks ulkomailla asuva, mutta "vaan" Euroopassa...Saksassa asun (ihan Sveitsin rajalla ja käyn Sveitsin puolella töissä). Avomies on saksalainen enkä usko, että Suomeen muutetaan. Ostettiin vuosi sitten talo täältä ja työpaikat ja elämä nyt täällä, niin ei sitä niin vaan lähdetä varsinkaan enää sitten, kun lapsikin tulee. Mutta Suomessa käydään toki melko usein ja ihanaa mennä aina omaa perhettä ja ystäviä tapaamaan - onneks sinne ei oo kovin pitkä matka (ja onneks on Facebook ja Skype :))!
 
Oih, kylläpä tosiaan asutta erilaisissa paikoissa!
Täällä asustellaan vain ihan Suomen itärajalla, Pohjois-Karjalassa.. :)
 
Itse asustan Joensuussa eli itä-rajan tuntumassa (: tarkoitus ois täältä muuttaa Forssaan kesällä tai syksyllä :D
 
hämeenlinnasta olen... pitää ettiä netistä joku hämeenlinnan odottavien keskustelu ryhmä!
 
Takaisin
Top