Moikka ja onnea kaikille maalismammoille syntyneistä pikkuisista. Heinäkuisista huutelen, että onko millaisia kokemuksia Mikkelin synnäriltä? Kiva olisi kuulla tuoreita kokemuksia uudistuneesta synnäristä ja perhehuoneista. Olen itse ilmeisesti nyt valinnut Mikkelin synnäriksi, kun ei täällä kotikaupungissani enää omaa synnäriä ole. Jännittää kuitenkin miten kaikki sujuu, matkaa Mikkeliin on n. 100 km ja perhehuone olisi ehdoton saada. Miten helposti sellaisen saa? Oliko millanen henkilökunta? Kuunneltiinko toiveita? Kiirehän on kaikkialla hoitoalalla, mutta se ei oikeuta huonoon kohteluun. Oliko ruuhkaisaa? Saiko itse olla mukana kivunlievityksen suunnittelussa? Saako kivunlievityksen helposti vai pitääkö erikseen vaatia?
Haluaisin tietää kaiken mahdollisen, tuntuu tosi turvattomalta kun koen, että pitää lähteä niin kauas kotoa moneksi päiväksi toisten armoille.
Kyselin kokemuksia jo helmikuun ryhmästä, mutta lisäkokemukset eivät ole pahitteeksi, kun voin vielä muuttaa valintaani esim. Kuopioon.
Haluaisin tietää kaiken mahdollisen, tuntuu tosi turvattomalta kun koen, että pitää lähteä niin kauas kotoa moneksi päiväksi toisten armoille.
Kyselin kokemuksia jo helmikuun ryhmästä, mutta lisäkokemukset eivät ole pahitteeksi, kun voin vielä muuttaa valintaani esim. Kuopioon.