Mikä salainen ryhmä?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Kaikki odottajaryhmät, siis myös te, saavat oman salaisen ryhmän. Salaisen ryhmän keskusteluja ei pääse lukemaan muut kuin ryhmän jäsenet ja ylläpito. Ylläpitokaan ei seuraa keskustelua siellä kuin jos siihen näyttää olevan aihetta sääntörikkomuksiin puuttumiseksi. Salaisesta ryhmästä ei myöskään lainata viestejä artikkeleihin.

Milloin salainen ryhmä siis luodaan?

Salainen ryhmä tehdään odottajaryhmälle kun ryhmän yhteisviestimäärä on 500 viestiä. Myös teidän omaan leikkinurkkaan kirjoitetut viestit lasketaan. Viestimäärän pystyy näkemään Laskettu aika 2023 -sivulta oman ryhmän alta. Siis täältä.

Miten sinne pääsee?

Lyhyesti sanottuna laittamalla adminille yksityisviestiä, kun se on avattu ja täyttää kriteerit. Tarkemmat ohjeet tulee kun ryhmä avataan. Tässä sinne pääsyn kriteerit pähkinänkuoressa:
  • Käyttäjän tulee olla kirjoittanut omaan ryhmäänsä 30 viestiä.
  • Käyttäjällä tulee olla nimimerkki ja hän on foorumin jäsen.
  • Käyttäjän tulee olla listattuna lasketun ajan listassa omassa ryhmässään.
Lisätietoja salaisesta ryhmästä voi lukea halutessaan jo nyt täältä.
 
Tarkistettu, luku oli 341 + tietenkin tämä... Puuttuu vain 158 viestiä ja saadaan ryhmä auki!
Sitä odotellessa, näin :Full Moon Symbol: lähestyessä... sinnitelkäämme!!
 
Onko salainen ryhmä nyt joku eri kuin mikä fbssä jo on helmikuiset 2023 🤔
Oiskohan se kaksplus-foorumin pieni ryhmä? En tiedä, ainakin siellä jotain ryhmää pitävät yllä. Itse en kyllä onnistunut löytämään mitään ryhmää facesta 😅
 
Oiskohan se kaksplus-foorumin pieni ryhmä? En tiedä, ainakin siellä jotain ryhmää pitävät yllä. Itse en kyllä onnistunut löytämään mitään ryhmää facesta 😅
No mitähän ihmettä 🤣 laitoin vaan sinne hakuun niin tuli helmikuiset 😄😅 kenen lie ylläpitämä. Siellä on kyllä aika paljon porukkaa niin tekis mieli poistua 😱
 
Joo munkaan tietääkseni ei kyllä täältä olla fb:ssä vaan tämä on ihan foorumin oma :Smiling Face With Smiling Eyes:
 
Tarkistettu, luku oli 341 + tietenkin tämä... Puuttuu vain 158 viestiä ja saadaan ryhmä auki!
Sitä odotellessa, näin :Full Moon Symbol: lähestyessä... sinnitelkäämme!!
Ei muuta kun tykittämään viestejä helmikuisissa niin tuo on pian kasassa :Smirking Face:
 
Ei muuta kun tykittämään viestejä helmikuisissa niin tuo on pian kasassa :Smirking Face:
Juuri noin, äsken oli 401+tämä eli enää vain 98 askelta porukalla edettävänä...
Vasen, vasen, vasen kaks kolme :rolling:
 
Muokattu viimeksi:
Vau:n salainen ryhmä on foorumilla, ei facebookissa. Näkyy salaiseen ryhmään kuuluvilla samaan tapaan kuin leikkinurkka nyt. Kohtahan se jo teillä aukeaakin. 😊

Muistuttaisin myös että facebook-ryhmien foorumilla mainostaminen on kiellettyä.
 
Millon minä tiedän että sen 30 viestiä olen kirjoitellut tänne 🤣 ja aukeeko se ryhmä vasta sitten?
 
Millon minä tiedän että sen 30 viestiä olen kirjoitellut tänne 🤣 ja aukeeko se ryhmä vasta sitten?
Kokeile klikata sun profiilikuvaa

Ryhmä "ilmestyy" kun 500 viestin virstanpylväs saavutuksen jälkeen, äsken helmikuisissa 498. Joten kyllä sen saamme, hyvä me!!
- ilmeisesti se ei ilmesty heti , vaan joku alkaa sitä jossain touhuamaan. Olkaamme kärsivällisiä, kuten kaikkien hormoonimyrsyistä, raskauskrapulasta ja liian vähäisen kahvin juonnin seurauksista oireilevien kuuluukin eli sinnitelkäämme!!
 
Muokattu viimeksi:
Vau:n salainen ryhmä on foorumilla, ei facebookissa. Näkyy salaiseen ryhmään kuuluvilla samaan tapaan kuin leikkinurkka nyt. Kohtahan se jo teillä aukeaakin. 😊

Muistuttaisin myös että facebook-ryhmien foorumilla mainostaminen on kiellettyä.
Kiitos tosi tärkeästä ja olennaisesta muistutuksesta!!!
 
Tuolta löytyy ohjeet oman viestimäärän tarkistamiseen. 😊 Salainen ryhmä ilmestyy heille jotka olen lisännyt ryhmään. Lisään pyynnöstä kaikki jotka täyttää kriteerit. Jos uskot täyttäväsi, voit laittaa jo yksityisviestillä pyynnön. Laitan seuraavaksi tarkemman ohjeistuksen ja ensimmäiset voi päästä myöhemmin tänään salaiseen ryhmään.
 
Tuolta löytyy ohjeet oman viestimäärän tarkistamiseen. 😊 Salainen ryhmä ilmestyy heille jotka olen lisännyt ryhmään. Lisään pyynnöstä kaikki jotka täyttää kriteerit. Jos uskot täyttäväsi, voit laittaa jo yksityisviestillä pyynnön. Laitan seuraavaksi tarkemman ohjeistuksen ja ensimmäiset voi päästä myöhemmin tänään salaiseen ryhmään.
Ehkä onnistuin laittamaan sinulle viestiäkin 😅
 
Takaisin
Top