Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Varmaan jatkossa keskustelut on lähinnä siellä, voisin kuvitella.Mitähän siellä salaisessa ryhmässä tapahtuu Samat aiheet jatkuu siellä varmaan?
Tulen perässä, kun saan 30 viestiä kasaan
Joo samanlaisia keskusteluja ja ketjuja mistä vaan aiheesta mutta sit jotenkin porukka hitsautuu yhteen ja on vähän avoimempaakin ehkä kun on nimenomaan salainen ja sinne pääsee vain ne jotka odottaa samaan aikaan ja muut kriteerit täyttyy mitä tässä on. Näitähän voi kuka tahansa lukea..Mitähän siellä salaisessa ryhmässä tapahtuu Samat aiheet jatkuu siellä varmaan?
Tulen perässä, kun saan 30 viestiä kasaan
Reippaasti sinne vaanVarmaan jatkossa keskustelut on lähinnä siellä, voisin kuvitella.
Mietin vielä, uskallanko itse pyytää sinne pääsyä vielä, kun on niin epävarma olo siitä miten tää raskaus sujuu. Vaikka kai sieltä sitten pääsee poiskin, jos asiat menee huonosti, ettei jää väärän kuun banneria nimen alle
Joo, ehkä uskallan!Reippaasti sinne vaan
Hyvin ehtii mukaan, äkkiä vaan viestimäärä täyteen ja pyyntöä ryhmäänMä tuun tosi perässä sinne sitten kun niin alussa mulla vielä raskaus. Höpisen täällä yksikseni
Tuntuu et kaikki muut jo tuolla salaisella puolella ja ite yksin täällä. Josko pian itekki
Mä ajattelin ultran jälkeen menmä tuolle puolen. Kerkee saada viestimääränkin täyteen.