Mikä salainen ryhmä?

Jes, salainen ryhmä näköjään avattu! Ja tämä on mun 30. viesti joten ei kun hakemusta sisään :Smiling Face With Sunglasses:
 
Jeeee mäki laitoin heti ku LUULEN että osasin katsoa oikein viestimääräni tällä puolen (kun välissä kirjottaa sinne marraskuu19 ryhmäänkin..) :Eyes:
 
Mitähän siellä salaisessa ryhmässä tapahtuu :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Samat aiheet jatkuu siellä varmaan?
Tulen perässä, kun saan 30 viestiä kasaan:Face With Stuck Out Tongue:
 
Mitähän siellä salaisessa ryhmässä tapahtuu :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Samat aiheet jatkuu siellä varmaan?
Tulen perässä, kun saan 30 viestiä kasaan:Face With Stuck Out Tongue:
Varmaan jatkossa keskustelut on lähinnä siellä, voisin kuvitella.

Mietin vielä, uskallanko itse pyytää sinne pääsyä vielä, kun on niin epävarma olo siitä miten tää raskaus sujuu. Vaikka kai sieltä sitten pääsee poiskin, jos asiat menee huonosti, ettei jää väärän kuun banneria nimen alle :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Mitähän siellä salaisessa ryhmässä tapahtuu :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Samat aiheet jatkuu siellä varmaan?
Tulen perässä, kun saan 30 viestiä kasaan:Face With Stuck Out Tongue:
Joo samanlaisia keskusteluja ja ketjuja mistä vaan aiheesta mutta sit jotenkin porukka hitsautuu yhteen ja on vähän avoimempaakin ehkä kun on nimenomaan salainen ja sinne pääsee vain ne jotka odottaa samaan aikaan ja muut kriteerit täyttyy mitä tässä on. Näitähän voi kuka tahansa lukea..

Mä tosiaan tykkäsin ja tykkään yhä kovasti omasta marraskuisten 19 porukasta ja salaisesta puolesta. Sielä jaettu monet jutut, ihmiset on samassa tilanteessa ja vaikka näin etänä tai nimimerkin takaa kirjoittelee niin jotenkin niistä ihmisistä nimimerkkien takana tulee ystäviä ja on kiva kuulla mitä muille kuuluu jne :smiling-eyes: kovasti odotan tästä porukasta samaa :Two-hearts:
 
Varmaan jatkossa keskustelut on lähinnä siellä, voisin kuvitella.

Mietin vielä, uskallanko itse pyytää sinne pääsyä vielä, kun on niin epävarma olo siitä miten tää raskaus sujuu. Vaikka kai sieltä sitten pääsee poiskin, jos asiat menee huonosti, ettei jää väärän kuun banneria nimen alle :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Reippaasti sinne vaan :folded:
 
Mä tuun tosi perässä sinne sitten kun niin alussa mulla vielä raskaus. Höpisen täällä yksikseni:rolling::rolling:
 
Tuntuu et kaikki muut jo tuolla salaisella puolella ja ite yksin täällä. Josko pian itekki
 
Mä ajattelin ultran jälkeen menmä tuolle puolen. Kerkee saada viestimääränkin täyteen.

Minäkin varmaan nt-ultran jälkeen uskaltaudun salaiselle puolelle. Tässä nyt yritän kiivaasti saada vähimmäisviestimäärää täyteen...
 
Takaisin
Top