Mikä salainen ryhmä?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Kaikki odottajaryhmät, siis myös te, saavat oman salaisen ryhmän.
clear.png
Salaisen ryhmän keskusteluja ei pääse lukemaan muut kuin ryhmän jäsenet ja ylläpito. Ylläpitokaan ei seuraa keskustelua siellä kuin jos siihen näyttää olevan aihetta sääntörikkomuksiin puuttumiseksi. Salaisesta ryhmästä ei myöskään lainata viestejä artikkeleihin.

Milloin salainen ryhmä siis luodaan?

Salainen ryhmä tehdään odottajaryhmälle kun ryhmän yhteisviestimäärä on 500 viestiä (ennen muutosta 400 viestiä, jolloin ryhmä avattiinkin). Myös teidän omaan leikkinurkkaan kirjoitetut viestit lasketaan. Viestimäärän pystyy näkemään Laskettu aika 2021 -sivulta oman ryhmän alta. Siis täältä.

Miten sinne pääsee?

Lyhyesti sanottuna laittamalla adminille yksityisviestiä, kun se on avattu ja täyttää kriteerit. Tarkemmat ohjeet tulee kun ryhmä avataan. Tässä sinne pääsyn kriteerit pähkinänkuoressa:
  • Käyttäjän tulee olla kirjoittanut omaan ryhmäänsä 30 viestiä.
  • Käyttäjällä tulee olla nimimerkki ja hän on foorumin jäsen.
  • Käyttäjän tulee olla listattuna lasketun ajan listassa omassa ryhmässään.
Lisätietoja salaisesta ryhmästä voi lukea halutessaan jo nyt täältä.
 
Last edited by a moderator:
Mistäs näen kuinka monta viestiä olen juuri tälle osastolle kirjoittanut?
 
Ja missä se salainen ryhmä on, nimi, mistä pääsee jne. Tähänkin olis kiva olla ohjeet olemassa. En itse asiassa edes tiedä onko sitä nyt sitten vielä olemassa ja olenko siinä itse.
 
Ja missä se salainen ryhmä on, nimi, mistä pääsee jne. Tähänkin olis kiva olla ohjeet olemassa. En itse asiassa edes tiedä onko sitä nyt sitten vielä olemassa ja olenko siinä itse.

https://forum.vau.fi/threads/maaliskuisten-salainen-ryhmä-on-nyt-avattu-lue-täältä-kuinka-pääset-mukaan.1599471/ Auttaisiko nämä ohjeet eteenpäin?

Ja Kouk, ohjeet viestimäärän tarkistukseen on täällä: https://forum.vau.fi/threads/maaliskuisten-salainen-ryhmä-on-nyt-avattu-lue-täältä-kuinka-pääset-mukaan.1599471/

MUOKS: Sori, väärä linkki tuli sit kuitenkin Koukille! Piti tulla tämä: https://forum.vau.fi/threads/tarkista-viestimäärä-näin.1583134/
 
Salainen ryhmä on olemassa ja ne ketkä siellä on tunnistaa tuosta "Maaliskuiset 2021" -tägistä nimen alla. :) Eli kaikki nuo käyttäjät on laittaneet ylläpitäjälle viestiä jne kriteerit täytettyään.
 
Mutta mistä mä tiedän millon mä oon siinä salaisessa ryhmässä ja milloin en? Siis että kun kirjoitan viestin niin mistä tiedän kirjoitanko salaiseen ryhmään vai sen ulkopuolelle?
 
Mutta mistä mä tiedän millon mä oon siinä salaisessa ryhmässä ja milloin en? Siis että kun kirjoitan viestin niin mistä tiedän kirjoitanko salaiseen ryhmään vai sen ulkopuolelle?

Jos olet laittanut ylläpitäjälle liittymispyynnön se sanoo koska sut on lisätty. Sitten pääset ”maaliskuiset 2021 sailaseen”. Nimestä näet mihin kirjotat, sinne ei pääse ilman et ylläpitäjä lisää. Siks se on salainen, sen näkee vain sinne lisätyt henkilöt.
 
Mutta mistä mä tiedän millon mä oon siinä salaisessa ryhmässä ja milloin en? Siis että kun kirjoitan viestin niin mistä tiedän kirjoitanko salaiseen ryhmään vai sen ulkopuolelle?

Sitten pääse tosta aloitussivusta tohon salaiseen, mulla näkyy ainakin noin. Täällä maaliskuisissa on ketju jossa lukee, et salainen ryhmä avattu ja tarkemmat ohjeet.
 

Liitteet

  • EF74B959-6C8F-4050-8876-1BB6C36B349D.png
    EF74B959-6C8F-4050-8876-1BB6C36B349D.png
    55.3 KB · Katsottu: 12
Ei mulla lue missään tollasta "salainen ryhmä" :sour: miks kaiken pitää olla näin vaikeeta..

Se ei lue sulla sen takia, koska et ole vielä jäsenenä siellä ryhmässä:) Ilmestyy sulle automaattisesti näkyviin, kun ylläpito lisää sut ryhmään.
 
Ei mulla lue missään tollasta "salainen ryhmä" :sour: miks kaiken pitää olla näin vaikeeta..


Laitoitko ylläpidolle viestiä, et haluat salaiseen ryhmään? Ei se oo kauheen hanakalaa. Ite luin viestihistoriasta, että on se tietty viestimäärä maaliskuisissa ja laitoin sitten viestiä ylläpitoon. Seuravaana päivänä tuli viesti, että mut lisätty salaisiin.
 
Enkä edelleenkään oo missään salaisessa ryhmässä

Saat yksityisviestillä tiedon, kun sut on lisätty. :) Ymmärsin, että yp lisää uusia jäseniä salaiseen ryhmään pari kertaa viikossa eli se saattaa selittää sen että siihen menee hetki.

20200823_151957.jpg
 
Takaisin
Top