VäriSointu Supliikin supersankari 22 marras 2025 #482 Niitä on monta. Sanotaan lasten tekemät piippurassitontut. vaalin myös joulusukkaa, jonka tein itse eskarissa. Lempimäenlaskuväline?
Niitä on monta. Sanotaan lasten tekemät piippurassitontut. vaalin myös joulusukkaa, jonka tein itse eskarissa. Lempimäenlaskuväline?
Pilkki24 Foorumin legenda 22 marras 2025 #483 Rattikelkat oli ainakin joskus ihan hauskoja kaikessa kiikkeryydessään. Lempinukkumisaika?
Pilkki24 Foorumin legenda 22 marras 2025 #485 Kädet. Ne ei ole kauniit, mutta kätevät. Lempitietokirja?
Selah Asioista perillä oleva Helmikuiset 2024 22 marras 2025 #486 Voisko tähänkin vastata sen Raamatun Lempitalonväri?
marenkipupunen Vauhtiin päässyt keskustelija 22 marras 2025 #489 Suklaa, erityisesti just fazerinat maistuvat jouluisin Lempikauppakeskus?
Pilkki24 Foorumin legenda 23 marras 2025 #490 Äh. En tykkää kauppakeskuksista. Joku mahdollisimman pieni ja sellainen mihin ei eksy!!! Lempiolut?
VäriSointu Supliikin supersankari 23 marras 2025 #491 Laitilan lakritsi portteri ja A.le Coq porter Lempikodinpintojenpuhdistusaine?
Selah Asioista perillä oleva Helmikuiset 2024 23 marras 2025 #492 Fairy Mulla on kaikenlaista ja ne on aina jossain väärässä paikassa. Ei varmaan tässä uudessa normaalissa kämpässä, mutta ennen meillä oli kaksi vanhaa remontoitavaa taloa vierekkäin ja siivous ja remonttitavarat sekaisin näissä taloissa Lempisukat?
Fairy Mulla on kaikenlaista ja ne on aina jossain väärässä paikassa. Ei varmaan tässä uudessa normaalissa kämpässä, mutta ennen meillä oli kaksi vanhaa remontoitavaa taloa vierekkäin ja siivous ja remonttitavarat sekaisin näissä taloissa Lempisukat?
VäriSointu Supliikin supersankari 23 marras 2025 #496 Ei ole käytetyin, mutta tykkään timjamista tosi paljon. Lempikoirarotu?
Pilkki24 Foorumin legenda 23 marras 2025 #498 Se mitä kukaan ei suihkauta. Lempihahmo Barpaperheestä?