Mikä on paras asia kodissanne?

Sohwia

Sanavalmis juttuseppä
Marraskuunmammat 2015
Elomammat 2017
Tässä takkatulen äärellä ollessani mietin, että takka on ehdottomasti kotimme parhain asia.
Eli mikä on teidän muiden mielestä parhain asia kodissanne?
 
Varmastikin sen sijainti ja pihapiiri. Itse talo on vanha, huonokuntoinen ja liian pieni meille, joten siitä ei niin kauheasti ole positiivista sanottavaa. :D Lähinnä odotan, että pääsemme vuoden sisällä muuttamaan isompaan taloon - mutta ihanan suojaista pihaa tulee kyllä siinä vaiheessa ikävä.

No, miehen nikkaroima olohuoneen päätyseinän laudoitus ja samalta seinältä löytyvät miehen tekemä hylly ja viiniteline ovat kyllä kauniita katsella. Ja pihalta löytyvä kaksikerroksinen puumaja on myös huikea - miehen rakentama sekin. :)
 
Olen yhä ihastunut tähän kotiimme, muutimme kolme vuotta sitten. Sijainti on täydellinen, huonejärjestys mukautuu moneen ja on tilava ja helppo siivota, piha on ihanan pieni ja naapurit mukavia.

Ehkä parasta on silti se, että täällä asuu minun lisäkseni mies ja lapsi.
 
Ihmisethän tekee kodin, joten kyllä tää rakas perhe on parasta täällä. :Heartred Jos mietitään itse asuntoa niin taitaa sijainti olla parasta. Rauhallinen ja viihtyisä alue, missä on muitakin lapsiperheitä ja hyvät kulkuyhteydet keskustaan. :)
 
Kun itse on talon piirtänyt niin huomaa kuinka hyvin se palvelee omia tarpeita. Tilaa on juuri sopivasti, pohjaratkaisu on juuri meille toimiva ja talon sijaintikin bueno. Pintoja valitessa on myös otettu huomioon niitten helppohoitoisuus. #laiskasiivooja :grin
Minulle erittäin tärkeää on myös talon persoonallinen sisustus. Kärsin valkoisen pinnan kammosta ja inhoan harmaa-valkoinen väriskaalaa sisustuksessa. Meillä on viininpunaista, kultaa, vihreää, pinkkiä, mustaa... eli varsin värikäs koti, jokaisessa huoneessa eri väriteema. Ihana oma karhukoto ja odotan innolla syysiltoja kynttilänvalossa, rustiikkisen ruukintiilitakan edessä. :Heartred
 
Kun itse on talon piirtänyt niin huomaa kuinka hyvin se palvelee omia tarpeita. Tilaa on juuri sopivasti, pohjaratkaisu on juuri meille toimiva ja talon sijaintikin bueno. Pintoja valitessa on myös otettu huomioon niitten helppohoitoisuus. #laiskasiivooja :grin
Minulle erittäin tärkeää on myös talon persoonallinen sisustus. Kärsin valkoisen pinnan kammosta ja inhoan harmaa-valkoinen väriskaalaa sisustuksessa. Meillä on viininpunaista, kultaa, vihreää, pinkkiä, mustaa... eli varsin värikäs koti, jokaisessa huoneessa eri väriteema. Ihana oma karhukoto ja odotan innolla syysiltoja kynttilänvalossa, rustiikkisen ruukintiilitakan edessä. :Heartred
Ihana! Meillä on myös värikästä, punaista, vihreää, turkoosia ja oranssia. Ja vähän muuta :)
 
Sijainti ehdottomasti. Kaupunkiin ajaa vartissa, mutta silti ollaan maalla. Piha on iso, kouluun reilu kilometrin matka eli ekaluokkalainenkin pääsee itsenäisesti kulkemaan.
 
Takaisin
Top