Mikä on ihaninta, mitä kumppanisi on tehnyt raskausaikana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miramaria
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Miramaria

Tietävä tietäjä
Meillä mies joutui pitämään huolta musta koko raskausajan, kun lähinnä pahoinvoin sängyssä koko raskauden. Eli hän kyllä oli aikamoinen taivaanlahja kaiken aikaa. Kaikista parhaiten mieleen on jäänyt kuitenkin se, kun mies toi mulle suihkuun muovituolin, jolla pystyin istumaan suihkun ajan. Ihan yllätyksenä, kesken suihkun. Se helpotti kummasti oloa ja suikussa käymistä. :Heartred

Mikä sinulle on jäänyt parhaiten mieleen? :)

Esikoisen odotusaikaan, kun jouduin olemaan vuodelevossa rv25 eteenpäin, niin mies toi mulle joka aamu aamupalan sänkyyn ja muutkin ruuat. Lohdutti kun oli paha olla. Oli päivät töissä ja kotona jaksoi silti pitää kodista ja musta huolta.

Tässä toisessa raskaudessa on antanut mulle lepohetkiä, kun niitä olen tarvinnut. Yksi vuotiaan kanssa raskaana olo ei oo aina ihan kevyimmästä päästä, niin mies on huomioinut sen. :)

En tiiä lasketaanko vielä mun vastausta kun eka kolmannes on vasta loppusuoralla.:angelic: Mutta musta hellyyttävintä on kun mun mies on ottanu tavaks jutella iltasin mun mahalle. Varsinkin jos kiukuttelen niin mies polvistuu heti mahan eteen ja höpöttää naama kiinni mun mahassa "vauva, isi täällä, sano äitille että se käyttäytyy taas tyhmästi". :happy:

Mies auttoi paljon raskauden alussa kodin pyörittämisessä. Ja nyt täss loppu suoralla mies hieroo kipeitä jalkoja. Ehkä kaikkein ihaninta on että hän on kestänyt kaikki hormonihuuruiset kiukutteluni.

Jouduin raskauden keskivaiheilla lepoon ja lämpimät säät oli juuri alkaneet. Harmitti tuhottomasti kun ei päässyt ulos nauttimaan ihanasta ilmasta. Yhtenä päivänä mies toi töistä tullessaan yllätyksenä sellaisen makuuasentoon kipattavan aurinkotuolin parvekkeelle että pääsin raittiiseen ilmaan pötköttelemään. :Heartblue

Jos mies näkee että olen väsynyt, hän käskee lepäämään ja omatoimisesti alkaa kokkaamaan ja siivoamaan koko kämpän, vaikka olisi pitkän päivän tehnyt töitä. Hän hakee samantien rasvan ja alkaa hieromaan jalkoja jos näkee ilmeestäni, että nyt jalat on kovilla ja turvoksissa. Ehkäpä kaikkein ihaninta on se, että hän heti raskauden alussa järjesti töissä asiat niin, että pääsi/pääsee tulemaan kaikkiin ultriin ja neuvoloihin mukaan ja on tukena. :Heartred

Mulle tulee päällimmäisenä mieleen kaikki ne kerrat kun mies on hieronut mun jumiutuneita paikkoja. Tai ne kerran (harvoin) kun on asettanut korvansa masun päälle <3

Ihaninta ehkä se kun hän on pystynyt pysymään rauhallisena vaikka itsellä ollut hankalaa näiden ongelmien ja huolien kanssa ja oon niitä itkeskellyt ja painajaisia nähnyt. Vauvan kanssa on siis huolta. Ja lisäksi se kun hieroo ja hoitaa selkää sen mitä pystyy.

Ihanaa miten mies on pehmentyny ja oli ehkä enemmän innoissaan kun minä kun äitiyspakkaus avattiin ja käytiin läpi vaatteita. Nyt kun hän näkee että mä en enää kykene taipumaan niin ennen piti aina suostutella kotitöihin, nyt hän tekee ne tosta vaan. EN oo ees jaksanut sanoa että tekisitkö, kun oon päättänyt että teen kun jaksan. Käy töissä ja silti jaksaa hoidella kotia. Sitten kun vauva oikein potkii niin puhuu mun navan kautta vauvalle, ja pyytää rauhoittumaan..hyssyttelee. :hilarious: :Heartred Hän näillä toimillaan on saanut mut rakastamaan häntä vieläkin enemmän. :love017

Taisi mies tehdä paljonkin raskausaikana, mutta päällimmäisenä on jäänyt mieleen, kun hän jostain suht alusta alkaen tiskasi kaikki tiskit yksin purnaamatta, kun itsellä alkoi huimata jos seisoin liian kauan paikoillani. Hän myös jaksoi ihastuttavan hyvin äksyilyäni. <3

Ihana mies ollut nää kaksi vuorokautta. Mä en sais edes roskikseen viedä..kävellä kun hän vie mun puolesta. Kävis varmaan pissallakin jos voisi. Tulee mulle kohta makuuhaavoja jos aina sägyssä. Mua on jo hierottu monta kertaa ja toi mulle banskuja ja pähkinöitä. :)

Hei,
Näitä on ihana lukea ja voi, teitä olkaa onnellisia että teillä on niin ihanat miehet:happy:
Piti tähän ihan vastasta siksi kun oma (ex nykyisin ) oli ....sanotaan että aviomies helvetistä kun sain ne kaksi viivaa testiin:meh:...ensimmäiset sanat oli : Haluan avioeron ...ja siitä se soppa sitten alkoi...lopulta lähti kun tyttö oli 2viikkoa vanha eikä sen koommin ole näkynyt mikä tosin on hyvä ...mutta siis sanomani ..Olkaa naiset onnellisia kaikilla ei raskaus aika ole onnellinen eikä ole tukevaa miestä vierellä.
Nyt kaikki meilä hienosta uusi avioliitto ja tyttö jo 5v :inpain:

Täytyy lisätä nyt ku ittellä syntymäpäivä niin mies oli synttärilahjaksi hankkinu kukan, schollin paristokäyttöinen jalkaraspi ja sit sain ny illalla jalkakylpyhoidon :) ja mies vielä toimi palvelijana ja hieroi jalat ja kuorikin ne :) ja tarjoilu pelasi ku suklaamoussea sain jalkoja kylvettäessä :)

Meillä nyt on aika vähän takana (viikko), mutta tulee vesilasia ja suolapalaa aina kun vähänkin huonosti voin.

Haki mulle lähikaupasta mitä vaan ja millon vaan kun pyysin♡ Tarkanmarkanseppona osti myös ben&jerry's jätskiä AINA kun halusin vaikka se on kallista......... Osasi kyllä muutenkin ihanasti tukea kun näki että todella kipeä olin alusta loppuun.

Takaisin