Mikä oli ensimmäinen hankintasi vauvalle?

Pitää ihan miettiä, kun tämän vauvan tavarat ovat joko isosiskon vanhoja, sukulaisilta lainassa tai mummien ostamia/itse tekemiä. :)

Tulevalle vauvalle on uutena hankittu pinnasänky ja tuleva isosisko haluaisi ostaa vauvalle leikkimaton. ❤️
 
Kuolalappuja :hilarious: muistan kun siskonpoikani syntyessä niitä oli vaikea löytää. Siskoni joutui lopulta ompelemaan niitä itse.
 
Hankin turkoosin ainu-pupun noin vuosi ennenkuin esikoinen tärppäsi. Puhuttiin aina miehen kanssa meidän tulevasta ''poitsusta'' ja nythän se ainu-pupu sitten on tosiaankin meidän pojalla. :dummy:
 
Malttamattomana ostin jo kasan neutraaleja vaatteita vauvalle, ennen kuin edes olin raskaana :D. Mut ihan eka ostos oli samankuosinen muumi body, kun mun ja miehen Pyjamasetit on :Heartred
 
Olen aloittanut viltin neulomisen pienelle :) Lankoja oli jo valmiina, nyt puolet tehtynä. Edelliselle tein vasta kun oli syntynyt, imetin yötä myöten ja neuloin, nyt saa tehdä ilman imetystaukoja :D
 
Jotain ihania vaatteita oon ostanu omalle tulevaisuuden vauvalle jo 19-vuotiaana ekan kerran :grin Mutta ihan tälle tiedossa olevalle taisi eka hankinta olla turvakaukalo autoon, kun sattui edullisesti hyvä löytymään. :happy119
 
En voinut vastustaa kirpparilla vastaan tulevaa ihanaa värikästä bodyä, joten sellainen tuli hankittua tulevalle vauvalle. :) Ihan hirveästi ei pitäisi olla tarpeen tehdä hankintoja, kun esikoiselta on melkein kaikki tallessa.
 
Esikoiselle oli ruskea body, ennen kuin olin edes raskaana. Tälle vauvalle muistaakseni ostin ihan ekana harsoja ja pikkiriikkisiä housuja. Harsoissa pinkkiä kun toivoin tyttöä, mutta ihan ovat pojalla käytössä :grin
 
1. ja 3. Oli jotain pieniä vaatteita eka hankinta. Toiselle ostettiin jo ihan alkuraskaudesta sisarus istuin rattaisiin, sille oli jo aiemmin käyttöä kun pikkusisarukseni oli vauvana paljon meillä hoidossa.
Nyt rv 8 eikä vielä pitkiin aikoihin ole hankintoja tulossa.
 
Takaisin
Top