Mikä lapselle nimeksi?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja melela
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mun niin tekis mieli paljastaa kaikille mitä nimejä ollaan meijän pojalle mietitty mut en uskalla [:D]

Hmm.. sitä pelkään jos joku tuttu käy täällä lukemassa :D On käyny jo niin kerran... :P

Mut eihän se oo kuitenkaan vielä varma tuleeko pojasta sen niminen minkä nyt päättää.

Mut musta kuulostas kivalta Benjamin Oliver. Ensin tuntu et Oliver Benjamin passais paremmin.. Mut kylläpä se passaa kumminpäin tahansa. Mies on aina halunnu Benjamin nimeä ja mä Oliver, niin aika luontevalta tuntuu sit antaa lapselle nimeksi Benjamin Oliver. Sillon tällön mies juttelee masulle ja kyselee mitä "Benkulle" kuuluu [:D]

hehe, jos meille tulis poika, niin siitäkin tulis Oliver ja toiseks nimeks on mietitty Benjaminiä :DD ajatuksen kulku näköjään aika samanlainen melelan kanssa. mutta tyttöä ne ultrassa lupaili, että pidä sä nuo [;)][:D]

Ois muute hassua, jos sitten tuliskin tyttö, vaikka ultrassa selvästi sanoivat, että varma poika. Pitääki katsoa, että kuinka monella meni ultrien veikkailut väärin. Meillä ois ainakin sitten vaatteiden osto uudestaan eessä [:D]

Minäkin olen alkanut tosissani miettimään, ettei se nyt ehkä niin varma tyttö kuitenkaan ollut.. kun onhan noita nyt edellisissä(kin) kuukausissa syntynyt "tyttöjä" kulkusilla! Että että.. saas nähdä joutuuko viikkaamaan nuo esikon röyhelöt ja pinkit vielä takaisin laatikoihin. Aina vaan neutraalilla väriskaalalla uusissa ostoksissa mennään ja onhan niitä poikienkin nimiä joutunut taas vähän tuumia! Itsekin pelkään, että joku tuttu käy tätä lukemassa ja saa nimivinkit täältä, niin vainoharhaisena en ole mitään vaihtoehtoja edes uskaltanut tänne kirjoitella..(muoks) varsinkin kun tuntuu, että hyvin usein tästä raskaudesta puhuttaessa mun suustani kuuluu "että juu, kun marrasmammoissakin oli juttua.."[:D]

tinkerbell84: Nyt vasta hoksasin, että oon epähuomiossa tehny tämän keskustelun vaikka sä oot tehny mua ennemmin :D aloin ihmetellä et miks on kaks "Mikä lapselle nimeksi?" ketjua, et ku mä oon kyllä itteni mielestä tehny vaan yhen [:D] Ollaan sit kaikki keskusteltu samasta asiasta kahteen kertaan [:D][:D][:D]

Se on melela tää raskausdementia nyt valloillaan varmaankin [:D] Mutta nou hätä, parempikin keskustella kaikki pariin otteeseen niin jos sitte muistais paremmin, tää harvapäähän ei kato ees oo tajunnut että täällä on tämä sama keskustelu eri osiona, ihan on mennyt täydestä tuo [:D]

Takaisin