Mikä kaikki häiritsee sinua naurettavan paljon?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Kieli poskella, mikä kaikki sellainen joka ei välttämättä ole oikeasti niin paha, häiritsee sinua?

Mua häiritsee jos elokuvassa loppuratkaisu jää katsojan tulkinnan varaan. Haluan vaan tietää miten tarina oikeasti menee, en halua arvuutella!
 
Mua häiritsee luvattoman paljon, jos tiskikone on täytetty "väärin". Olen yrittänyt opetella sietämään sitä, mutta silti järjestelen sitä joskus toisten jäljiltä uudelleen.
Hei mulla on tää sama! Ei ne välttämättä peseydy kunnolla jos ei oo hyvin laitettu. Ja jos ne on eri paikoille ladottu eikä järjestyksessä, niin inhottavaa purkaa puhtaat kaappeihin. Tietty kaappeihinkin laitetaan mun haluamassa järjestyksessä, jos ei, korjailen niitäkin!
 
Hei mulla on tää sama! Ei ne välttämättä peseydy kunnolla jos ei oo hyvin laitettu. Ja jos ne on eri paikoille ladottu eikä järjestyksessä, niin inhottavaa purkaa puhtaat kaappeihin. Tietty kaappeihinkin laitetaan mun haluamassa järjestyksessä, jos ei, korjailen niitäkin!

Kyllä! Eikä edes mahdu koneeseen niin paljoa, jos on laitettu miten sattuu.
 
Mua ärsyttää miehen tapa laittaa pyykit narulle 😄

Ei siis leväytä niitä auki kunnolla silloin kun laittaa, joten kuivuessaan ne on ryttyisempiä kuin olisi, kun mä oon laittanut. Ja koskee ihan kaikkia pyykkejä.

Lisänä vielä hölmömpi asia tähän liittyen, kun hän pitkähihaisista paidoista laittaa ne hihatkin siihen narulle! Ei oo koskaan mulla ainakaan lattiaan osunu, vaikka en niin tee, mutta se oli kuulemma syy. Ja tekee sen myös vauvan bodyjen kanssa 😂
 
Minua ärsyttää kun eteisen väliovi jätetään auki! Kaikki hemmetin hyttyset imeytyvät välittömästi sisätiloihin. Ovet ovat usein ulos asti auki. Lapset eivät vain osaa.
 
Pyykinhuuhteluaineen tuoksu ihmisten vaatteissa ja kodin tekstiileissä, kuten esim sohvan selkänoja- ja istuintyynyissä. Ihanaahan se on että niitä pestään, mutta...On sangen ikävää joutua pesemään omat vaatteet sellaisella sohvalla istuttuaan.
 
Mua ärsyttää miehen tapa laittaa pyykit narulle 😄

Ei siis leväytä niitä auki kunnolla silloin kun laittaa, joten kuivuessaan ne on ryttyisempiä kuin olisi, kun mä oon laittanut. Ja koskee ihan kaikkia pyykkejä.

Lisänä vielä hölmömpi asia tähän liittyen, kun hän pitkähihaisista paidoista laittaa ne hihatkin siihen narulle! Ei oo koskaan mulla ainakaan lattiaan osunu, vaikka en niin tee, mutta se oli kuulemma syy. Ja tekee sen myös vauvan bodyjen kanssa 😂
Tää sama! Sen takia mie hoidan nykyään meidän kaikki pyykit. 😁 Miehellä on sitten omat hommansa. 💁‍♀️
 
Mua häiritsee luvattoman paljon, jos tiskikone on täytetty "väärin". Olen yrittänyt opetella sietämään sitä, mutta silti järjestelen sitä joskus toisten jäljiltä uudelleen.
Tämääää 🙈🙈 erityisesti se ärsyttää jos ruokailuvälineritilä siellä ylhäällä täytetään miten sattuu. Mä itse laitan siellä aina niin että toisella reunalla on haarukat, lusikat, veitset ja pikkulusikat aina yhtä laatua vierekkäin, ja toiseen reunaan menee sit mukavasti kauhoja ja pitkät veitset yms. Jos puoliso täyttää koneen, se latoo sikin sokin ja vieläpä molemmin puolin noita aterimia, jolloin sinne ritsille ei mahdu yhden yhtä kauhaa tai pitkää veistä 😑 Sietäisin vielä sekaisin keskenään olevat aterimet, jos ne olis kaikki yhdellä puolella, mutkun ei kun kaikki sen näköisenä et ne on kolmen metrin päästä heittäen viskottu.
 
Omon haju! Meillä pyykit on vuosia pesty allergia- ja astmaliiton suosittelemilla pesuaineilla, ja tämän siirtymän jälkeen Omo on alkanut haisemaan nenään ihan kauhealta. Ja sen haistaa ihmisistä et kuka pesee vaatteensa Omolla. Voi minua raukkaa kun joudun sellaisten piirittämäksi vaikkapa jonossa, katsomossa yms.
 
Omon haju! Meillä pyykit on vuosia pesty allergia- ja astmaliiton suosittelemilla pesuaineilla, ja tämän siirtymän jälkeen Omo on alkanut haisemaan nenään ihan kauhealta. Ja sen haistaa ihmisistä et kuka pesee vaatteensa Omolla. Voi minua raukkaa kun joudun sellaisten piirittämäksi vaikkapa jonossa, katsomossa yms.
Omollakin on hajusteeton versio. 😁
Muttamutta... ymmärrän hyvin, kun itse en jossain vaiheessa voinut käyttää edes miedosti hajustettua kosmetiikkaa ja miulla tuli ihan fyysisiä oireita vahvoista tuoksuista. Haistoin kaupan pesuaineosaston jo ovelle.🤢
Onneksi on nuo kehon ylireagoinnit vähän helpottaneet tässä vuosien varrella, mutta muistan kyllä miten siirtyminen omasta tuoksuttomasta kuplasta julmaan maailmaan tuntui aina yhtä karulta noihin aikoihin. 😬
Eikä suurin osa hajuista vieläkään miellyttäviä ole, mutta sentään ei iske astmakohtaus tai migreeni. 🙃
 
Tämääää 🙈🙈 erityisesti se ärsyttää jos ruokailuvälineritilä siellä ylhäällä täytetään miten sattuu. Mä itse laitan siellä aina niin että toisella reunalla on haarukat, lusikat, veitset ja pikkulusikat aina yhtä laatua vierekkäin, ja toiseen reunaan menee sit mukavasti kauhoja ja pitkät veitset yms. Jos puoliso täyttää koneen, se latoo sikin sokin ja vieläpä molemmin puolin noita aterimia, jolloin sinne ritsille ei mahdu yhden yhtä kauhaa tai pitkää veistä 😑 Sietäisin vielä sekaisin keskenään olevat aterimet, jos ne olis kaikki yhdellä puolella, mutkun ei kun kaikki sen näköisenä et ne on kolmen metrin päästä heittäen viskottu.

Joo! Se on kaikista ärsyttävintä, jos ne välineet on siellä sikin sokin. Niin paljon nopeampi kerätä laatikkoon, jos on tietynlaiset välineet tietyssä kohtaa.
 
Olette hei @Vargynja, @Bella Swan ja @litranmitta onnekkaita että teillä joku muu täyttää konetta 🤣🤣🤣

Mua ei ärsytä paljon mikään kodin hoitoon liittyvä, meillä mies nalkuttaa enemmän 😅 Ehkä vähän ärsyttää likaiset ja nyppyyntyneet löperöt sukat lattialla 😅 Mutta sotkut ei ärsytä eikä mikään oikeastaan, mutta miestä ärsyttää kaikki epäkohdat ja siitä myös huomauttelee.

Tykkään myös et lautaset on koko - ja värijärjestyksessä astiakaapissa. Sitä ei onneksi kukaan muu täytäkään 😅 Muuten olen aika sotkuinen mut toi järjestys pitää olla..
 
Tää on muuten kans paha, ja saa mut tuntemaan itseni ihan ikäihmiseksi 👵🏼 mutta nykymusiikki on huonoa ja masentavaa 😂 lauletaan kuiskaamalla ja mahdollisimman epäselvästi, sanat on tyyliin "yhyyy minut on jätetty, en kelpaa kellekään enää koskaan, kukaan ei voi rakastaa minua, alanpa vihata kaikkia". Mikään ihme että masentaa ihmisiä jos radiossa soi tuollaiset mollimelodiat ja melankoliset kuiskuttelut 🙉 Koitin kuunnella tän vuoden kesähittilistan spotifysta mut skippailin varmaan 85 prosenttia biiseistä kun ne ei lähtenyt mihinkään 🙈 Kun jos vertaa omiin teinivuosien biiseihin, missä oli energiaa (vaikka joku Martin Garrix tai Avicii), ja kotimaisissa sanat välillä vähän liiankin itsekehuiset (Cheek yms sen ajan kotimainen 😂) ni onhan niissä vanhemmissa biiseissä nyt paljon enemmän kesähittiä ja elossaolemisen riemua 😅
 
Miehen jokavuotinen valitus voikukista! Hän aloittaa sen jo lumien sulaessa.
Ei kuitenkaan myrkytä/ kitke niitä vaan ajelee ruohonleikkurilla raivopäissään niiden yli( joka vaan vahvistaa niiden kasvua ja leviämistä. Kaivoin viime kesänä malliksi pari yksilöä juurineen ylös, juuri oli komea kuin ylisuuri🥕. Jos ois pula-aika niin kyllä hälle kahvinkorviketta tontilla riittäisi.
 
Miehen jokavuotinen valitus voikukista! Hän aloittaa sen jo lumien sulaessa.
Ei kuitenkaan myrkytä/ kitke niitä vaan ajelee ruohonleikkurilla raivopäissään niiden yli( joka vaan vahvistaa niiden kasvua ja leviämistä. Kaivoin viime kesänä malliksi pari yksilöä juurineen ylös, juuri oli komea kuin ylisuuri🥕. Jos ois pula-aika niin kyllä hälle kahvinkorviketta tontilla riittäisi.
Voikukan juuret on kyl jäätäviä. Miten nii pikku kukassa voi olla isompi juuri ku jossain pienessä puussa 🤣

Mua ärsyttää klassisesti tuntemattomat ihmiset jotka tulee liian iholle. Siis jossain kassajonossa, jos oot niin lähellä et tökit sun ostoskorilla toista niin oot vaan liian lähellä. Ahdistaa kuulla ku joku tuntematon hengittää korvan takana. Korona ehkä pikkasen helpotti tätä ja ihmiset pääasiassa pitää nykyään isomman välin. 🤭

Samaistun myös tohon tiskikone ongelmaan. Siis tuskailen joka kerta kun puoliso laittaa sinne yläritilään ottimet. Ja siis hän laittaa ne ihan järjestykseen haarukat yhteen, lusikat toisaalle yms. Mutta laittaa ne eri järjestyksessä kun minä 🤣
 
Mua ärsyttää kun mies jättää joskus likaiset astiat tiskipöydälle eikä koneeseen. Ja kokatessa hän roiskii eikä pyyhi roiskeita. Ärsyttää kun keittiö on siivouksen jälkeen vain hetken puhdas. Kun mies oli kahden viikon työmatkalla niin mulla oli koko ajan puhdas keittiö kun siivosin aina heti. Lisäksi mies jättää usein keittiön kaapin ovet auki jos puuhailee keittiössä. On kuitenkin oppinut sulkemaan ovet sitten kun poistuu keittiöstä.
 
Mua ärsyttää kun mies jättää joskus likaiset astiat tiskipöydälle eikä koneeseen. Ja kokatessa hän roiskii eikä pyyhi roiskeita. Ärsyttää kun keittiö on siivouksen jälkeen vain hetken puhdas. Kun mies oli kahden viikon työmatkalla niin mulla oli koko ajan puhdas keittiö kun siivosin aina heti. Lisäksi mies jättää usein keittiön kaapin ovet auki jos puuhailee keittiössä. On kuitenkin oppinut sulkemaan ovet sitten kun poistuu keittiöstä.
Mä oon just niin kuin sun mies :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: kaikki sotkemisesta ja kaapinovista myöten! Mun mies on tarkka keitiön siisteydestä. En ymmärrä mikä järki on jo ennen ruuan syömistä käydä siivoamaan. Itse haluan päästä heti nauttimaan ruoasta ja sitten lepään sohvalla masu täynnä ja siivoan vaikka sitten huomenna. Siivous pilaa minusta tän nautintoprosessin. Miehen päässä vaan jyskyttää, miten sotkunen keittiö on ja pitäisi siivota... Toisaalta taas oo meistä kahdesta se, joka jynssää lattialistoja hammasharjalla :No Evil Monkey: mieskin on alkanut unohdella kaapin ovia auki...
 
@Kipuna Sama! Mä olen kans kuin @Kaaho n mies 😅 Musta kans just pitää ensin nauttia ruoka ja sit sulatella ja rentoutua eikä alkaa puunaa keittiötä! Mies jos on yksin niin pinnat kuulemma kiiltää ja käyttää vain yhtä lautasta viikon. Mä kun puuhaan keittiössä hetken, on kuin pommi ois räjähtänyt.
 
Takaisin
Top