Mikä ärsyttää???

MINÄ!!! No menimpä tänään töissä laminoimaan ultraäänikuvat, että säilyisivät paremmin; ja koska siellä koko ajan kävi muita kopioimassa tai jotain niin laminoin kuvat nurja puoli näkyvillä, enkä katsonut lopputulosta: kuvien valkoinen muuttui harmaaksi ja nyt ne on ihan tummia! :( :( :( :( Saa niistä vielä selvää mutta ei niin hyvin
 
Täällä myöskin MINÄ.. mutta siitä syystä että olen aivan hirveän näköinen. Sanotaan että jokainen tässä vaiheessa tuntee silloin tällöin hormoonien takia tälläisiä tuntemuksia.. mutta mulla ne kyllä johtuu siitä että mä oon oikeasti ihan järkyttävä norsu. Katsoin kun kaveri oli lisännyt kuvan jossa olin. Se oli otettu viikonloppuna juhlissa. Mulla on tikkujalat ja sitten hirveän iso pallo siinä päässä ja kiva roikkuva kaksoisleuka. Painoa on tullut liikaa siihen nähden missä vaiheessa raskautta ollaan ja oon ollut liian leväperäinen.. nyt se kostautuu ja olen siis aivan järkyttävän näköinen. Laskee kivasti itsetuntoa kun tuntee olevansa ihan norsu entiseen verrattuna :(
 
Vähän kaikki! Tällähetkellä eniiten ärsyttää varmaan se kaikkien höösääminen. Olen nuori (kerkän 19 täyttää kuukautta ennen arvioitua saapumisaikaa :) ) ja tuntuu siltä että kaikilla on joku tarve neuvoa minua joka ikisessä asiassa mikä vähänkään liittyy lapseen ja vanhemmuuteen. Enkä sano että neuvomisessa on mitään pahaa, muttako se alkaa tulemaan ja korvista ulos! :D

Ja sairasloman saaminen! Olen pariapäivää pidempää sairaslomaa koittanut saaha useaan otteeseen lähiaikoina, mutta kovin tuntuu olevan hankalan takana. Alaselkä kipuja tulee jo parintunnin töissä olemisen jälkeen ja normaali työpäivä meillä on sen 8 tuntia, joskus enemmän ja joskus vähemmän. Vaiva on aika alkuraskauesta asti vaivannu hieman, mutta nytten kokonainen työpäivä kumartelemista, seisomista ja nostelemista on sama kuin se että pääsee kotia sitten istumaan sohvalle eikä siitä kannate liikkua enään, ainakaan jos meinaa seuraavana päivänä vielä töihin päästä. Lisäksi tähän sitten huonot unet ja palannut pahoinvointi niin en siltikkään saa sitä lomaa. Katotaan vaan pitkään ja pistetään nuoruuden ja "laiskuuden" piikkiin... No onneksi reilun kuukauen päästä alkaaki jo äippäloma! :)

Tulipa vain vuodatettua! :D

Muuten toivotan kaikille oikein mukavaa jatkoa! :)

Marie ja Masu (29+4)
 
Alias ei ole valittu: Kannattaa sanoa että supistelee. Mä olen ollut juhannuksen jälkeen sairaslomalla ja eilen alkoi virallisesti äitiysloma (la on siis 14.9).
Mulle lääkärikin sanoi kun hain sairaslomaa ekan kerran että kun tulet uudestaan niin sanot vaan että supistele, se on sellainen taikasana jota lääkäri ei voi ohittaa. Eivät mielellään kirjoita kuukauden sairaslomaa putkeen mutta sen voi siis käydä uusimassa.
Itse kävin työterveyslääkärillä (diacor)
 
Takaisin
Top