MIKÄ on liian nuorekasta pukeutumista?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mangomeloni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
M

mangomeloni

Vieras
voiko mielestänne esim. nelikymppinen nainen käyttää bändipaitoja tai samanikäinen mies tennareita?
:_rr

Miksi ei? Eiköhän lie jokaisen oma asia. Monesta tyylistä voi olla eri mieltä, mut ei loppu peleis kyl kuulu muille. Mä ainakin pukeudun just miten itse haluan. ;)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Pöh, Sinbbu vei sanat suustani, kesken kirjoittamisen! :D

En keksi mitään vaatekappaletta, jolla olisi minun mielestäni 'yläikäraja'. :) No, mummo potkuhousuissa voisi kyllä olla hassu näky, mutta mitäpä se asia minulle kuuluu? :D

tottakai voi nelikymppisetki käyttää bändipaitoja ja tennareita :) en tiedä muiden vaatetuksista, kun ne nyt ei mulle yleensä kuulu, mutta ehkä joku napapaita tai jotku hopeiset tai pantterikuvioiset pöksyt kovin iäkkäällä henkilöllä saa mulla aikaan hihitystä, mutta muuten en ole mikään arvostelemaan toisten pukeutumista. itse pukeudun kyllä vielä omasta mielestäni nuorekkaasti, mut emmä kovin vanhanakaan itseäni pidä. se, mitä vastustan omalla kohdallani on jakkupuku ja näillä näkyin en tule pukeutumaan koskaan sellaiseen.

Miun huudeilla eri kaupungissa aikanaan oli sellainen rouva joka oli yhtä vanha kuin raamattu ja pukeutui esim. pinkkeihin wetlook legginseihin ja pöyheään pantteritakkiin. Meikki oli parasta 80/90-luvun taitetta, eli räikeä. Teki aina mieli mennä kehumaan mut pelkäsin et ottais loukkauksena. :) Ite en uskaltais mut toivon et kun oon yhtä vanha en mäkään enää välitä.

Mun mielestä jokainen saa pukeutua niin kun tykkää. Oli se tyyli mikä tahansa niin aina on joku jota se ei miellytä eikä edes tarvitse. Ikä on vaan numeroita, ihmisen persoona on se joka ratkaisee. :)

Mun mielestä ihmisten pitäis pukeutua siten mikä tuntuu itsestä hyvältä.. jos bändipaidat ja tennarit on se oma juttu, niin mun mielestä ehdottomasti käyttää niitä, jos ne päällä on hyvä olla. :)

itse en ymmärrä tuota, että pitäisi antaa ikänsä määritellä pukeutuminen ! ok, ehkä joku kuusikymppinen mikrosortseissa on vähän säälittävä näky mutta tennarit, bändipaidat, pillifarkut.. onko niissä muka ikäraja?
itselläni oli eilen punaiset varrelliset koristossut, musta kellohame, musta Johnny Cash-toppi & mukana vielä sininen farkkutakki johon ommeltu kangasmerkkejä.. :cool01 ja ikää tällä eukolla alkaa olla sen verran, että keski-ikä kolkuttelee.

jo 40 täyttäneeltä ystävältäni oli kysytty, että "milloin otat tuon nenäkorun pois?" öö.. miksi se pitäisi poistaa?
minusta, ja varmasti monesta muustakin! ei tod. saa mitään jakkupuku-tätiä vaikka ikä olisi miten paljon!

No todellakin saa! En usko, että kukaan on liian vanha bändipaitoihin tai tennareihin! :wink

Jokainen saa pukeutua just niin kuin haluaa. Mun mielestä pukeutumisessa (tyylissä kuin tyylissä) on kuitenkin kaunista. jos vaate sopii käyttäjänsä kropalle. Mikroshortsejakin löytyy eri mallisia, että jokaiselle varmasti löytyy itselleen sopiva :grin

Minusta saa pukeutua, minkälaisiin vaatteisiin tahansa. Ainahan kutakin tyyliä kohtaan arvostelijoita löytyy, mut ei siihen vaikuta henkikön ikä.

Jakkupuvuista kun on tullut puhetta vähän siihen tyyliin, et olis jotenkin vanhemmalla ihmiselle sopiva vaate. Niin itse käytän jakkupukua ja olen päälle parikymppinen. Liittyy vähän mun opiskelualaani tää tyyli, enkä siis ole ainut, joka näin pukeutuu.

Totta kai voi. Mun muksullahan on omakin bändipaita, Motörheadin musta t-paita. Enkä minäkään ihan tavan tallaajasta käy ulkoasullisesti, vaikka ikää ens vuonna 40v.

Jokaisen pitäis uskaltaa pukeutua niin kuin itse haluaa ja niihin vaatteisiin missä itse viihtyy :) ainut mikä pistää välillä silmään on liian paljastava pukeutuminen, mutta siitäkin on monia mielipiteitä. Joskus luin sellaisesta "muistisäännöstä" että jos paljastaa yläkroppaa pitää peittää alakroppa ja toisin päin :)

Ja mitä mitä bändipaitoihin ja tennareihin tulee, nehän vasta iättömiä ovatkin, minun mielestäni sopii vauvasta vaariin!

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app

Joku kirjoitti, ettei äidillä ja teinillä voi olla samanlaisia vaatteita... Itse tykkäsin 14-15 vanhana lainailla äidin mekkoja ja jakkuja ja muuta sellaista ;)

Takaisin