Miitinki Helsingissä

...en kyl tiiä millanen se lastenhoitohuone on, mut kaippa siel ny vaipat saa vaihettuu.
 
Oisko se Tapiolan Waynes Coffee sitten parempi, jos kerran on vähäruuhkaisempi kuin Omenan? Ja sovitaanko tapaamispäiväksi vaikka keskiviikko? Joskus aamupäivästä?
 
Meil olis just vauvajumppa Omenassa ke klo 10.30-11.15, että varmaan johonki klo 12 ehdittäis sinne Tapiolaan, oisko se mitään? Se Omenan lastenhoitohuone on ku pikkuruinen vankilanselli, aivan kokonaan harmaalla sisustettu kattoa myöten ja inhottavat loisteputkilamput [:'(]. Kyllä Kampin lastenhoitohuone on ihan kaikkein paras missä oon käyny!
 
Käykö Piudellekin, että tavataan klo 12? Se voisi sopia meillekin paremmin, sillä tänään nukuttiin taas klo 9 asti  ja jos nukutaan toivottavasti jatkossakin, niin se klo 10 on ehkä vähän aikaisin.
 
Jee, siellä nähdään! Kaikki vaan mukaan! [:)][:)] Tuntomerkkinä vauva mukana [;)].
 
Voi kyllä olla, että siellä on muitakin vauvojen kanssa, kun meikäläisiä... kiva siinä käydä sitten kyselemässä, että "juu, ootteko sieltä vauvafoorumilta" [:D] No, Freyan toivottavasti tunnistan jos et oo paljon muutunut kuvasta mikä tuolla "käyttäjät kuviin" -ketjussa on. Maha tosin on varmaan nykyään pienempi kuin kuvassa [:D] Mulla taas on vaaleat hiukset ja beiget rattaat... No, eiköhän jotenkin löydetä toisemme. Koitan tulla ajoissa! Ei oo nimittäin vahvoja puolia ajoissa oleminen...

Nähdään huomenna!
 
Meille sopii vaikka jo ensi viikolla. Ainakaan to ja pe ei ole mitään ohjelmaa... Mites teillä?
 
Meille passais torstai. Perjantaina tarttis ruveta vääntään ylppärikakkuja...ei yhtään kyl huvittais[8|], kylmäsäilytystilaa kun ei hirveemmin ole ja pitäis ainaskin 2-3 kaakkuu tehä.
 
Mulle sopii torstai myös! Olisko sama aika ja paikka? Eli klo 12 Tapiolan Waynes. Jos joku hesalainenkin haluaa osallistua, niin Tapiolaan on helppo tulla.

Piude: meidän talossa on kylmäkellari (vai oliko se nimeltään talouskellari?), eikö teillä oo?
 
Juu ei täs talossa tietenkään oo, tossa 10 on. Sieltä joltain Santun vanhalta naapurilta saahaan kait lainata kellaria, niitä ei ihmiset nykyään hirveesti käyttele.
 
Me laitettiin meidän luistimet ja sukset sinne [;)]... Muute olisit voinu meiänki kellarii lainata.
 
Takaisin
Top