Mihin väreihin puet vauvan?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Minkä väristä puette vauvalle? Entä pukisitko tyttö- ja poikavauvan samoihin väreihin?
 
Kaikkiin! Meidän vauvalla on varmasti ollut suurinpiirtein kaikki mahdolliset värit päällä :grin En ole pitänyt niin väliä sillä, onko ns. tyttö- vai poikaväri, kunhan ei ole harmaa tai täysin valkoinen :wacky: Suosikkina ollut nyt oranssit pöksyt ja niiden kanssa joko oranssi-vihreä body tai pinkki-vihreä body. Pinkkiä ollut muutenkin muutamaan otteeseen päällä, vaikka poika onkin. Enimmäkseen kyllä skaalalla vihreä-sininen-oranssi-keltainen.
 
Kaikkiin väreihin. Pelkkään mustaan, harmaaseen tai valkoiseen pukemista vältän (tai vältin) ja useimmat ruskeat vaatteet ei miellytä omaa silmää niin niitä on vähemmän. Pojalla taisi olla jokunen vaaleanpunainenkin vaate jo vauvana (nyt on hänen itse valitsemina). Pitsiröyhelöprinsessavaatteita ei sentään pojalla ollut. Tosin luulenpa että vaikka toinen olisi tyttö ei niitä silti pahemmin hankittaisi. Pojan vanhat vauvanvaatteet on tallessa ja samoihin puetaan toinen sukupuolesta riippumatta.
 
Mä tykkään kanssa ruskan väreistä ja puenkin niitä pojalle mielellään.
Sininen ja vihreä on ahkerasti käytössä.

Tyttö jos tulisi, niin ruskan värit kanssa ja toki punainen ja vaaleanpunainen. :happy:
 
Ihan kaikkiin väreihin - tosin en yhtään tykkää äitiyspakkauksen mustasta ja hailunlatkunvärisistä vaatteista ( niitä pidetään lähinnä kotona). Muuten pikkuisella on kaikenvärisiä vaatteita. Toki tyttö kun on, niin on saanut paljon siskonsa vanhaa vaaleanpunaista, punaista ja violettia.

Isompi saa jo itse päättää mitä päälleen laittaa ja minkälaisia/värisiä vaatteita ostetaan. Minä kyllä vielä toistaiseksi hyväksyn ostovaatteet :)
 
Takaisin
Top