Mihin ihastuit tai rakastuit kumppanissa alunperin?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Mikä puolisossasi vetosi sinuun ensimmäiseksi? Ihastuitko esimerkiksi ensin ulkonäköön tai oliko hänen kanssa ihastuttava keskustella?

Itse en pitänyt miestäni ensivilkaisulla mitenkään erikoisen hyvän näköisenä. Sitten kun tutustuin häneen huomasin nopeasti olevani ihastunut. Taisi miehen äly ja se kuinka mukavaa hänen kanssa oli keskustella viedä mennessään. :)
 
Ensimmäuseksi minut pysäytti hänen älykkyytensä ja keskustelutaitonsa, tapa kirjoittaa. Sen jälkeen ääni. Olin jo aivan myyty ennen ensimmäistäkään tapaamista.
 
Älykkyys, kiehtovat keskustelut jatkui yömyöhään ennen kuin edes seurusteltiin. Kauniit silmät.

Ja hyvä takamus. :hungry:
 
Pakko myöntää että fyysisistä asioista lähdettiin, olemus, hymy ja pitkähköjen punertavien hiusten takaa kurkkineet sinivihreät silmät. Hänen huumorintajunsakin kyllä tuli heti esiin, periaatteessa tuli kettuilemaan mulle ja ystävälleni ekalla tapaamiskerralla. :grin Näihin ekana huomiota, myöhemmin tuli ilmi miten sydämellinen, välittävä ja rakastava luonne hänellä on.
 
Meillä tutustuminen tapahtui aluksi netissä&puhelimessa. Ihastuin toisessa eniten siihen, että kaikesta oli niin helppo puhua ja meillä oli paljon yhteisiä arvoja ja suunnitelmia (esim.perhe). Kun tavattiin livenä, näin vielä paremmin miten rauhallinen, hauska ja ystävällinen ihminen toinen olikaan, juuri sellainen mitä olin kaivannut. Yhteinen huumori löytyi myös nopeasti.
 
Mä ja meidän lapsen kummi koulutettiin mun mies kesätöihin meille. Hyvin reipas ja kohtelias nuori mies, ajattelin. Aina iloinen ja ystävällinen, hyvä huumorintaju. Siinä kun mulle tuli sinä kesänä ero tyttöystävästä, lyötiin yllättäen miehen kaa hynttyyt yhteen ja tutustuttiin lisää, en antanut ikäeron edes haitata. Kyllähän siinä tuli ihastuttua älykkyyteen ja itsevarmuuteen sitten vielä :Heartred
 
Ihastuin siihen luotettavaan, ymmärtäväiseen, oikeudenmukaiseen ja rakastavaan hahmoon, jonka takaa ajan myötä kuoriutui paholainen. Kaikki olikin liian hyvää ollakseen totta. Olin hölmö kun menin lankaan. Jäin ansaan ja kun huomasin olevani ansassa, vankilassa nimeltä sairas avioliitto, oli jo liian myöhäistä paeta.

Nyt olen paennut. Mies pahoinpiteli mut taas. Aikoi tappaa. Onneksi pääsin pakoon. Silti elän vieläkin pelossa. 5 vuoden ajan kestänyt henkinen, fyysinen ja seksuaalinen väkivalta on jättänyt jälkensä. Pelkään että se tulee taas ja yrittää saada mut takas ansaan. En mene enää siihen helvettiin. Jos menisin, se tappaisi mut ennemmin tai myöhemmin.
 
Eka asia mihin kiinnitin huomiota oli hänen äänensä ja se, että mies tuoksuu ihan uskomattoman hyvälle.

Sit kun tutustuttiin lähemmin niin huomasin miten hyväsydäminen ja kultainen se onkaan. Uskollinen, rehellinen, rakastava. Komea tietysti myös. :Heartred
 
Baarissa teininä tapaamisessa ei mitään suuria keskustelutaitoja tarvittu alkuun..pidin vaikuttavan näköisenä kokonaisuutena, jossa mikään ei häirinnyt. Tuo tuijotti tissejäni keskustellessa :rolleyes:.. Kun sitten ihan selvinpäin nähtiin oli peli nopeasti selvä, huikee kuiva huumori veti jalat alta. myös armeijasta lähetetyt kirjeet vakuutti, mahtava ulosanti (silloin kivikaudella ennen tekstiviestejä). Yhä edelleen haisee hikisenäkin hyvälle - uskon että hajuviesteillä on meihin ajateltua isompi vaikutus alusta asti.
 
Ihastuin niihin keskusteluihin mitä meillä oli. Miehen romanttisuuteen, omanlaatuisuuteen ja toki kroppaan ja komeuteen. Tuntui, että joka ikinen asia meidän kohdalla loksahti paikoilleen. Mies on myös kärsivällisin ja rakastavaisi ihminen jonka olen koskaan tavannut. Se rakkaus mitä se osoittaa meidän poikaa kohtaan joka päivä muistuttaa mua siitä kuinka oikean valinnan tein.:love7
 
Takaisin
Top