Mihin aikaan vrk:sta synnytyksesi käynnistyi?

Rosalina

Foorumin legenda
Kesäkuunmammat 2015
Mihin aikaan vuorokaudesta synnytyksesi käynnistyi?
Koska on mahdollista äänestää vain kerran, niin jos äänestäisitte esikoisen synnytyksen alkamisella ja kommentoisitte mahdollisia muita synnytyksiä.
Sori, että nuo kellonajat ei oo kaikista loogisimmat mahdolliset, koitin jotaki saaha tuohon laitettua...:O

Itseäni kiinnostaa erityisesti erot esikoisen ja myöhempien synnytysten välillä. =)

Meidän esikoisen synnytys käynnistyi illalla noin klo 20-21. Saas nähä miten toisella kierroksella käy...
 
Supistukset muuttuivat kivuliaiksi ja säännöllisiksi noin klo 02 (väli tasaisesti 4 min, loppuun asti), sairaalaan kirjauduttiin klo 05, ja lapsi syntyi vähän ennen klo 20.
Laitoin kuitenkin tuon aamuyön, vaikka jo edellisenä iltana tiedettiin että nyt se vihdoin käynnistyy :) (supistusten väli vain oli silloin vielä epäsäännöllinen..)
 
menin osastolle käynnistykseen yliaikaisuuden vuoksi rv 42+1 ja synnytystä yritettiin eka käynnistää klo 11.30-16.00 cytoteceilla siinä onnistumatta. klo 19.45 asennettiin ballongi, joka ehti olla paikoillaan 45min, kunnes tuli ulos. kalvot puhkaistiin klo 22.35 synnytyssalissa ja siitä kai se synnytys sit käynnistyi. kaikki jouduttiin hoitamaan keinotekoisesti, koska en ollut yhtään avautunut ja mukelo ois varmaan muhinut masussa 18-vuotiaaksi asti :D
 
Supistukset alkoivat aamulla klo 6 ja sairaalassa olimme klo 8 aamulla. Esikoinen syntyikin 8:58.
Täällä jännitellään mitenkä tämä toinen pienokainen tahtoo tulla. :)
 
Meidän nappula lähti tulemaan jossain siellä puolen yön maissa MUTTA illalla kävin synnärillä ronkittavana ja olen aika varma ettei synnytys olis käynnistynyt silloin, jos paria tuntia aiemmin ei olis tehty sisätutkimusta.
 
Esikoinen kyseessä, ja käynnistyi lapsivesien menolla puoli kuuden aikaan aamulla. Heräsin kun luulin lirauttaneeni sänkyyn..

"Virallisesti" käynnistyi noin yhdeksän aikoihin, kun supistusten väli alkoi olla alle viiden minuutin.
 
4:30 alkoi 15 min säännölliset supistukset ja 7:00 aikaan alko tulemaan 10 min välein, 17:30 mentiin vasta sairaalaan ja lapsi syntyi 4:26
 
Menin synnytyksen käynnistykseen aamulla rv 42+0. Ensin synnytys yritettiin käynnistää laittamalla kohdunsuulle Cytotecia noin klo 11. Se ei kuitenkaan tuottanut tulosta, joten minulle laitettiin toinen annos Cytotecia noin klo 15. Sitten alkoikin tapahtua, klo 16.45 meni lapsivesi ja vauva syntyi klo 21.44 eli nopeaa toimintaa näin ensisynnyttäjäksi...

 
Esikoisesta säännölliset supistukset alko klo 22.00, synnärrille lähettiin klo.00.30 ja tyttö synty klo. 07.30. Toinen tytär synty sectiolla. ja kolmas jouduttiin käynnistämään eli synnärille menin edellisenä iltana, aamulla klo. 09.00 annettiin yks käynnistys tabu, klo 12.00 menttiin synnytyssaliin ja kalvot puhkaistiin n.klo. 13.00 säännöllisiä supistuksia alko tulemaan sit klo. 15.00 ja poika synty klo. 22.22 joten jännityksellä ootellaan millon tää nelonen syntyy.. :D
 
Aamuyöllä kahdelta alkas supistukset oleen säännöllisiä ja kivuliaita etten enää saanut nukuttua, synnärille mentiin aamuseiskalta. Kalvot puhkaistiin kymmenen maissa aamulla ja poika tuli maailmaan klo 12:09.
 
Esikoinen, aamuyöstä- syntyi 19.46(synnytys kesti 9 h, 19 min) epiduraali Kakkonen iltasella ( syntyi 00.23) synnytys kesti vähän päälle 4 h ilokaasu Kolmonen iltasella,( syntyi 04.53) synnytys kesti alle 3 h, vesien menosta. Sitä ennen aivan epäsäännöllisiä supistuksia.ilokaasu. Nelonen 10.30 meni vedet, supistukset alkoi 15.15 ja syntyi 17.52 synnytys kesti noin 3 h.ilokaasu. Vitonen 9.50, syntyi 13.29....kalvot puhkaistiin vihdoin kun tunnin olin 10 cm auki, eikä vedet menneet ja vauva balloteerasi. Ilokaasu Ei repeämiä,ei leikattu. Ensimmäinen 3760 Toinen 4050 Kolmonen 4350 Nelonen 4230 Vitonen 4437
 
Mä ite lasken esikoisen synnytyksen alkaneen siitä kun mulla meni vedet keskiyöllä.  Poika tosin näki päivänvalon (tai no salin lamput) vasta toista vuorokautta myöhemmin ja mulla ei ole oikeesti käsitystä missä vaiheessa synnytys virallisesti käynnistyi, supistelin kuitenkin sieltä vesienmenosta asti.

Kakkonen käynnistyi aamuneljältä vesien lirahduksella ja säännöllisellä supistelulla.  Sairaalaan lähettiin aamulla ja tyttö syntyi minuutilleen 2h sairaalaan kirjautumisen jälkeen :)
 
Tasaisin väliajoin alkoi supistella puolilta öin joten siitä lasken alkaneen. Mutta jo päivällä oli outo, vaihteleva olo ja oikein tiukka harjoitussupistus.
Sairaalaan lähdettiin vasta aamu puolikuuden aikoihin ja tyttö syntyi just iltapäivän puolella.
Valvottua siis tuli, kun en osannut supistusten välissäkään torkkua. Piti vain kelloa vahtia, että vartin päästä taas....
 
Supistuksia pitkin iltaa, kahden aikaan yöllä lapsivettä lorahti sänkyyn johon heräsin. Tunti tästä olin sairaalassa ja muksu syntyi 15:11.
 
Ekasta lapsivedet klo 08:00 aamulla (supparit heti perään) ja vauva syntyi seuraavana aamuna klo 06:57. Toisesta Lapsivedet klo 01:00 yöllä (supparit klo 01:30) ja vauva syntyi 07:05 aamulla.
 
Supistukset alkoi puolenpäivän aikaan ja illalla olivat jo aika hirveitä josta vaan pahenivat kokoajan, mutta beibi päätti tulla vasta seuraavan päivän iltana kello 23:14. :)
 
Lapsivedet menivät (saunan jälkeen) 20.00. Supistukset alkoivat n. puoli tuntia siitä. Tyttö syntyi n.7h päästä, klo 03.15
 
Takaisin
Top