Migreeni

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Satru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä ilmoittautuu myös migreenistä kärsijästä. Minä taidan tosin lukeutua niihin onnekkaisiin, joilla migreeni on vähentynyt raskauden myötä. Tässä on nyt ensimmäinen kolmannes ohi ja sen ainaka oli muistaakseni 2 krt migreeni. Siihen auttoi panadol ja nukkuminen. Ensimmäisen ultran jälkeen sain migreenin, jännitys varmaan purkautui..se migreeni kesti sitten kaksi päivää mutta ei ollut voimakas..ainakaan verrattuna mitä oli ennen raskautta. :) Migreeni on viheliäs sairaus ja hankaloittaa elämää aika paljon, itsekin joutunut sen takia olemaan poissa töistä mutta onneksi nyt tosiaan raskauden myötä helpottanut. :dance018

Tsemppiä teille kaikille!!

Täällä kärsitään neljättä päivää :mad: Joka aamu oon jo ehtiny iloitseen,että se on mennyt yön aikana mennyt ohi,mutta aina se hiipii pikkuhiljaa takasin :sad001 Töistäkään en viitsi olla just lomalta palanneena pois, kun muutenkin esimiehet kiukuttelee neuvola-aikoja :confused:

Mullaki on nyt iskeny ihan hirveitä päänsärkyjä.Ja ne kestää monta päivää putkeen.Ja niinku melkee jokanen täällä totean myös,että Panadol on ihan kökkö lääke,se mihkään tehoa :S yritä nyt sit hoitaa 1v vauhti hirmua,onneks se jaksaa keskittyä jonkin verran piirrettyihin,jotta saa vähän ottaa rauhallisemmin ite kun oikeen kipee.

se on oikeesti tosi jännä miten migreenit raskausaikana kullakin menee..minä kärsin migreenistä ilman raskaus aikaa 2 kertaa viikossa ja ihan rankalla kädellä (kova särky,näköhaitat ja oksentelu)koskaan sen jälkeen kun olen plussannut ei ole migreeni nostanut päätään millään tapaa ja pysyy vielä imetysajankin poissa sitten alkaa pikkuhiljaa muistuttelemaan olemassa olostaan.

Mulla oli kans ekassa raskaudessa niin,että ei ollu niin paljoa pää kipee,mutta nyt tässä toisessa näemmä iski sitten senki edestä.

Mulla oli migreeniä murrosiässä muutaman vuoden ajan ja sitten se jäi vuosiksi pois, kunnes palasi taas parikymppisenä joksikin aikaa. Sen jälkeen sitä pirulaista ei ole ollut vaikka joskus näenkin sahalaitakuvioita jos on oikein aurinkoinen päivä tai olen tosi tosi väsynyt. Miranaxia olen syönyt kuukautiskipuihin, jotka olivat todella pahat ennen ensimmäistä raskauttani. Mulla epäiltiin endometrioosia, mutta sitä ei varmaksi diagnosoitu. Synnytyksen jälkeen kuukautiskipuja ei tuntunut olevan enää ollenkaan.
Migreeniin mulla kokeiltiin monia eri lääkkeitä, mutta mikään ei oikeen auttanut. Tädilläni on myös migreeniä ja hänellä se paheni vaihdevuosien myötä. Toivottavasti mulle ei käy samoin.

Takaisin