Apua, ensimmäistä kertaa raskaana! Mitä kaikkea olet ihmetellyt, googletellut, selvitellyt tai kysellyt esikoista odottaessa?
Tähän saa ilman muuta vastata hekin, joilla esikoisen odotus on jo kaukana takana, mutta jotka muistavat, mitä kaikkea tulikaan ihmeteltyä!
Tähän saa ilman muuta vastata hekin, joilla esikoisen odotus on jo kaukana takana, mutta jotka muistavat, mitä kaikkea tulikaan ihmeteltyä!

Ehkä näkyy että on ihan hirveän uutta ja jännää tämä homma!
Oon googlannut varmaan 5 kertaa tänään että voihan varmasti käydä salilla edelleen ja onhan pieni kramppailu tai jomotus normaalia liikkumisen jälkeen. KYLLÄ, JA KYLLÄ! Ellei tule ihan mahdotonta kipua ja verenvuotoa, niin pitäisi olla ok! Hupaisaa kun luulen koko ajan että keho on ihan hajoamassa heti kun tulee jotain pieniäkin oireita
Ihmiskunnan selviytyminen olis ollut aika vaakalaudalla jos raskaana ei saisi tehdä mitään muuta kuin maata sohvalla...
Mies tosin haluaa odottaa rakenneultraan ennen kuin kertoo kavereilleen (joita näkee uutenavuotena), haluaa sen siihen asti pitää vain perheensä tiedossa! Mä oon melkein kertonut kaikille joiden kanssa olen tekemisissä, enää työtiimi ens viikolla niin kaikki tietää