Miesten mölöytykset raskaudesta

Valittelin tuossa aamulla miehelle, että on vähän semmonen huono olo. On kuulemma henkistä. Veti kyl sanansa aika nopeesti takaisin, kun mulkaisin kiukkuisena :D On myös todennut monesti, et oon alkukolmanneksen aina tosi veemäinen. Lievensi kyl sanomisiaan sillä, et ymmärtää kyllä että en voi asialle mitään.
 
Meillä mies on ollut sekä tämän että edellisen raskauden tosi ihana. Mutta appi! Esikoista odottaessa anoppi kyseli mun vointeja ja oli selvästi huolissaan väsymyksestä ja pahoinvoinnista. Appi totesi joka kerta kun jotain oireita mainitsin, että "Raskaus ei ole sairaus". Siis mitä?!? Nyt mietin jo valmiiksi nasevaa vastausta jos vielä päästää saman suustaan. En tosiaan tiedä mitä appi yritti kommentillaan viestiä, mutta mulle jäi vahva olo, että valitan hänen mielestään turhasta.
 
Tai että kokeile ite, niin tiiät mistä puhun :wink Ei tosiaan ole sairaus, mutta kyllä sanoisin, että iskias, närästys, pahoivointi ja jatkuvat kivut on aika kipeitä....:inpain:
 
Joo, mulla myös viikkoja kestävä pahoinvointi ja oksentelu, järkyttävä väsymys, palelu, päänsäryt, alavatsakivut. Eilen iski karmea migreeni johon ei tietenkään mitään tehokasta lääkettä voi käyttää. Niin ja edellisessä raskaudessa olin kesälomalla pahimmat alkuraskauden ajat, nyt töissä ja illat yksin tuon kaksivuotiaan kanssa. Että kannattaa appiukon varoa kun tulee käymään :mad:
 
Migreeniin on saatavilla lääke, joka sopii raskaanakin. Kannattaa kysyä neuvolasta, osaavat varmasti kertoa enemmän. :)
 
Takaisin
Top