Miesten mölöytykset raskaudesta

Tellus11

Oman äänensä löytänyt
Tuli mieleen tehdä tälläinen ketju kun oma mies on ainakin sellainen möläyttelijä että muutaman kerran oon jo ollut repimässä hiuksia irti. Et jos saisi vertaistukea et kai muillakin mies möläyttelee? [emoji85] Paras on tähän mennessä kun sanoin että ei ihme kun oon ollu ihan sekasin, luin että viikolla 6+ on hormonimyrskyt menossa. Niin mies siihen että sä kans luet kaikkea. Minä takaisin että kai nyt luen kun eka raskaus. Tähän sitten vastaa et joo en mä sitä vaan et luet jotain ja yhtäkkiä sulla onkin ne oireet mistä oot lukenut. Voitte kuvitella kun huudan toiselle pää punasena et joo mä oon varmaan kuvitellu ne plussatkin noihin testeihin! [emoji23] miehet ja hormonit, ei hyvä. [emoji85]
 
Tää on vähän OT ketjun aiheeseen, mutta meillä on jo ihan kestovitsi, kun mä aloitan lauseen "hei mä luin netistä, että..." :laughing001 Mutta toki nauran itsekin mukana. Olen luonteeltani sellainen, että jos jotain haluan tietää, niin kaikki mahdollinen täytyy googlettaa (ja myös mahdollisesti diagnosoida..). :biggrin

Mutta ketjun aiheeseen, oon mä aika paljon itkeskellyt kaikkea viikonlopun aikana ja mies pyöritellyt sisäisesti silmiään mulle, pitänyt sentään mölyt mahassaan. Ja saatiin pitkästä aikaa kunnon riitakin aikaiseksi pari päivää sitten. :rolleyes:
 
Voi apua näitä mölöytyksiä miehellä kyllä riittää.
Nyt viimeisimpänä oli tällainen helmi, joka sivuuttaa kyllä raskaus aihetta:
"Nyt kun meidän ei tarvitse enään lisääntyä, niin meillä alkaa sitten seksitön elämä! Eli niin kutsuttu seksiloma":wideyed::laughing002
Samassa keskustelussa kävi sitten ilmi, että seksiä on luvassa kahden vuoden päästä, kun tehdään vielä se neljäs ja viimeinen lapsi :laughing002
 
Täällä möläytellään kaikkea hermoja raastavaa niin paljon et oon opetellu olemaa kuulematta :D

Mut ekan raskauden aikana katselin koneen sivuhistoriaa ja meinasin kuolla nauruun kun mies oli hakenut googlesta tietoa näillä sanoilla "Miten selvitä raskaana olevan naisen kanssa":grin
 
Meillä täällä ihan samaa kommenttia netin suhteen :D kiva kuulla et muidenkin miehet on samanlaisia eikä omani vaan..
 
Ei vissiin paljoa apuja saanut, kun nyt näytin positiivistä testiä tokas et heippa ja palaa 9kk päästä :rolleyes:
 
Täällä kans hiukan hymistään tälle mun googlettamiselle :D
Mut muuten täytyy sanoa että olen positiivisesti yllättynyt et mitään suurempia möläytyksiä ei oo kuulunut :Heartred voi toki olla että miehellä on vielä niin isosti sopeutuminen plussaan meneillään kun ekasta lapsesta kyse ettei oo ehtiny möläytellä :D
 
Täällä mies on ollut tosi ihana ja lähinnä kiinnostunut kaikista mahdollisista oireista. Kovasti kyselee millon sitä kahvimaitoa saisi tisseistä :laughing001 Mä kanssa googlaillut kaikki mahdolliset asiat, kun piti ihan varmistaa, muistanko opiskeluajoista kaikki oikein . Mies kyllä huomautellut, ettei niin kauheesti kannattaisi googlata..
 
Terksu, mulla siis kans siitä hauska tilanne et oon itse töissä neuvolassa terveydenhoitajana, tosin pääasiassa lastenneuvolassa, mut nyt kun tämä tilanne on ensimmäistä kertaa omalla kohdalla ni oon ihan paineessa joka asiasta :D
Hassua kun ohjaa muille näitä asioita jatkuvasti, mut sit omalla kohdalla se järki ei vaan toimi kun tunteet on niin vahvasti läsnä :Heartred
Toisaalta väitän kyl myös et tieto lisää tuskaa tässäkin asiassa.
Sanoinkin ku varasin aikaa neuvolaan ja siinä samalla huolissani kysyin jotakin, et hassua ku mun kyl pitäis tietää nää (ja tiedänkin) mutku järki ei nyt vaan pelaa, ni se terkkari sanoi ihanasti et ei sen tarviikaan pelata vaan sitä varten myös terveydenhoitajille tarjotaan neuvolapalveluita :D
 
Joo Zeni, minäkin terveydenhoitaja pohjakoulutukselta :D Neuvolassa oon muutama vuosi sitten tehnyt pätkiä lomasijaisuuksia, mutta nyt työterveyshoitajan työssä :) Ja tässä nimenomaan tieto lisää tuskaa :P
 
Noh, meillä ainakin toi mies tokas joku muutama päivä plussan jälkeen, että "jos sä et olis tehny testiä, niin ei sulla olis noita oireitakaan". Just semmonen fiilis, että niin mä varmaan kuvittelin ne viivatkin siihen testiin. Sentään kolmas raskaus menossa, niin luulis tietävän, että ne oireet tulee sillon, kun ne tulee. :wideyed: Ja sitten tänään, kun sanoin kolmen tunnin päiväunien jälkeen, että "tervetuloa raskausajan väsymys", niin toinen tokasee "ite halusit tän kolmannen, turha valittaa". Ok. :confused004

On se yleensä tosi ihana ja kaikkee, mut välillä ei kyllä mieti yhtään mitä saastaa päästää suustansa. Sillon meillä sit yleensä räiskyy ja kovaa, kun mulla on selkeesti menossa herkkäkausi, että itkettää ja suututtaa. :oops:
 
Meillä kans kun valitin väsymyksestä niin sano et kyllä häntäkin aamulla väsytti. Menee hermo kun mistään ei sais sanoa vaan pitäis olla niin kuin ei raskaana oliskaan. Muutenkin tuntuu et on hormonien takia just tosi herkkänä et kaikki tuntuu kymmenen kertaa ärsyttävämmältä mitä toinen mölisee. [emoji51] Oon vaan oottanut millon tulee tuo sun jo kuulema itsehän sä lapsen halusit. Sit kyllä räjähtää [emoji23]
 
Kyllä mä muistuttasin miestä aika nopeesti et kyllä hänkin tän lapsen halus ja jos aukoo päätään niin voi ite hoitaa raskauden, synnytyksen ja imetyksen
 
Ei kauhee näitä hormoneja! Oon aina ollut meidän suhteessa se rauhallinen keskustelija joka toisen kiukutellessa jaksaa kysellä että mikä on jne. No en ole sellainen enää. Viikonloppuna vedin eka hirveet raivarit kun tuo sanoi salilla käymisestä mielestäni jotain tosi tyhmää ( en ees muista mitä ) ja toiset raivarit kun toi kiukutteli jotain. Tuli sit heitettyä viikonloppuiskäuhkaukset ja kaikki pöytään. Missä on rauhallinen ja järkevästi reagoiva minä ja kuka on tää raivotar? :0 Täällä taitaa möläyttelyt tätä menoa loppua kun niitä seuraa toinen maailmansota. [emoji13] Onko muita raivopäitä?
 
Kyllä mä muistuttasin miestä aika nopeesti et kyllä hänkin tän lapsen halus ja jos aukoo päätään niin voi ite hoitaa raskauden, synnytyksen ja imetyksen

Joo kyllä mä takasin osaan antaa samalla mitalla. En mä yksin tätä lasta ole tehnyt, enkä yksin jättänyt kumia välistä. :grin
 
Meillä mies totes heti plussaamisen jälkeen, että "kohta loppuu sit meiän perinteinen seksin harrastaminen, mut eipä tuo haittaa, onhan sulla suu.." hän myös ilmoitti lähtevänsä vieraisiin jos ei saa miulta tarpeeks.. Toki tiedän että vitsillä hän nuo heitti niinku muutki törppökommenttinsa, mut ei tommosta vitsailla hormonihuuruiselle naiselle!!! Kyllä ei aina tiedä pitäiskö sen kans itkee vai nauraa..
 
Toi on just sellasta läppää et tekis mieli vedellä ympäri korvia, ei paljoa ole miehillä itsesuojeluvaistoa kun möläyttelee mitä sattuu. Mun ex kenelle sain kaks keskenmenoa sano kans et sit on parempi olla tikis kolme viikkoo synnytyksestä ja toi sama onneks sulla on suu läppä. Ei naurattanu sillon eikä kyllä tänä päivänäkään.
 
Takaisin
Top