Miesflunssa

No joo, itse olin kauheessa flunssassa mutta hoidin silti kämpän, ruuat ja pikkuprinsessan eikä paljon apua/sympatiaa tullut. Mutta sittenpä flunssan saikin miehenpuolikas ja auta armias kun oli niin "kuolemankielissä" ja ei muka voinut mitään tehdä kun oli NIIIN huono olo jne jne. :signs017
Koneella kyllä jaksaa olla..

Ihanakamala miesflunssa! Meillä ei tartte olla kuin "vähän kipeä olo", niin johan toivotaan hierontaa ja vaikka mitä :D eipä oo onneksi toi mies ollu flunssassa/kuumeessa vissiin pariin vuoteen :o

Olen kyllä kuullu ilmiöstä, mutta eipä tuokoske mua.Pahimmillaankin mulla kestää tartuntavaivat vuorokauden verran ja kuume kiipeää päälle 40c. Kieltämättä olen aika rätti silloin, mutta seuraavana päivänä taas teräkunnossa. Mutta se onkin mun erityispiirre eikä varmaan montaakaan muuta koske.
Olen toki kuullut naisten kertomana aiheesta, mutta naisilla on vastaava versio kyllä. Kuukautiset. Ja ne on joka kuukausi. Ajatelkaa nyt tasa-arvonkin kannalta.

No mutta leikki sikseen. Jos haluatte puolisoanne auttaa mokoman vaivan iskiessä, niin mulla on kuulkaas pätevä resepti. Siihen tarvitaan fleece, rommipullo ja piirrettyjä. Istuttakaa ukko telkun ääreen, rommipullo sohvanjalan pieleen ja telkusta piirrettyjä. Aamuun mennessä flunssa on vaihtunut krapulaksi mutta se on ihan eri vaiva ja kyllä miehen se pitää sentään kestää.

Muistakaa et miehet koittaa helpottaa naisten oloa ku on ne ajat. Joka kuukausi. Älkää jaksako valittaa miehelle kerran tai kaksi vuodessa sattuvaa flunssaa.

Enpä ole kyllä koskaan elämässäni saanut keneltäkään poikaystävältä tai edes aviomieheltä juuri lainkaan tukea huonovointisuuden iskiessä. Lähinnä ovat valittaneet, kuinka rankkaa on heillä. Miehen ottaminen mukaan synnytykseen oli elämäni huonoin valinta!!!!

Meillä ei miesflunssaa näy.. Tuo touhuaa vielä kipeänäkin, että komentaa saa ennemmin lepäämään.

Mä niin tiedän tuon miesflunssan. Se kun iskee, niin silloin ollaan todella kipeitä..;)

Joo se miesflunssa on erittäin vakava tauti :D ja oon kuullu että siihen meinaa jatkuvasti joku kuolla :D täällä meillä menee aina illaksi toiminta kyky mutta aamulla pystyy lähtemään kyllä töihin kun ei mittaa kuumetta kun siitähän vasta kipeeksi tuleekin :D:D:D

Hah, meillä ei oo tästä vaivasta kärsitty hetkeen! :grin

Mutta ihan tosi, meillä on mies ihan kuoleman kieleissä pienemmässäkin kuumeessa, kun taas itse saatan imuroida jos kuumetta/lämpöä on sen 37 tai enemmän. 38 tienoilla alan olemaan jo sängyn pohjalla. Mut kyllä nuo ukot tuntuu heikompia olemaan. :grin

Mulla on kaikin puolin ihana mies. Se on aina ollut huolissaan ja huolehtinut, mutta jos mä olen kipeä niin se hoitsu ei sieltä mieskromosomien takaa kovin herkästi heräile.
Mulla on tapana ostaa ukolle pätkispussi jos se on kipeä. Kerran unohdin moisen ja sain kuulla aiheesta kauheella voivotuksella :p
Miesflunssaa on tavattu useamman kerran. Se on sitten kaamea tauti. Silloin pitää saada hiljaisuutta ja rauhaa (vaikka kumman hyvin ne kipeät silmät jaksaa tietokoneen ruutua...) ja hellyyttä sekä herkkuja.

MUTTA. Vaikka mun flunssaa tuo ukko ei osaa hoitaa (saati ottaa päävastuuta ruuanlaitosta tai esikoisesta silloin) niin kaikki muut vaivat kyllä ottaa vakavasti. Esim mun menkat on aina olleet laatua tajulähtee-kolisekaakeleihin. Ja se on ollut miehelle melkoinen shokki. Ei ole koskaan ennen tavannut naista, kenellä OIKEASTI olisi vaikeat kuukautiset. Yli 10 vuoden ajan menkkojen aikaan se on kiltisti lämmittänyt kaurapusseja, hieronut selkää ja vienyt pahimmillaan mua sairaalaan.

Törmäsin tällaseen meemiin ja tuli tää ketju mieleen. :grin

woman flu.jpg

Takaisin