Mies taudissa :(

Liljuska

Vauhtiin päässyt keskustelija
Maaliskuunmammat 2015
Nyt sit tapahtu just se mitä yritettiin välttää: mies on vatsataudissa :sick006

Ite en ole tähän mennessä oksennellut pahoinvoinnin takia enkä herkästi oksennakaan mutta toi voi kyll laukaista sen. Kauheesti tekis mieli silittää ja pitää hyvänä mutta pelkään sikiön takia:eek:

Pitäiskö mun lähtee evakkoon vai mikä on mulle ja pikkuselle parasta? Osaako joku meitä fiksumpi neuvoa?:confused:
 
Muistaakseni viime raskaudessa mietiskelin samoja juttuja ja googlailin vastaukseksi, että normi pöpöt ei oo vauvalle vaarallisia kunhan äidin yleiskunto pysyy kohtalaisena. Eli jos sairastut niin koita pitää nestetasapainosta mahdollisimman hyvänä ja soittele neuvolaan heti jos huolettaa, tai sittenpäivystykseen jos on oikeen heikko olo monta päivää... Korjatkaa tietävämmät jos olen väärässä!


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Okei eli ei suurta hätää jos on normipöpö. Mitä jos tää on noroo kun sitäkin on tääläpäin ollu? :sad001
 
Ei hätää, pikkuinen on kuitenkin hyvässä suojassa. Kannattaa tosiaan nesteytyksestä pitää huolta ja varooksi vaikka maitohappobakteereja popsia.

Sent from my GT-S7580 using Vau Foorumi mobile app
 
Sen verran jänskättää että taidan kysellä neuvolantädiltä. Ei pikkuinen jaksa vielä kauheesti, menossa vasta rv 8+6...
 
Takaisin
Top