Mies reissuhommissa?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja JMH
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sen verran piti vielä sanoa, että itsellekin koira ja treenaus on iso henkireikä. Ja nyt viihdoin ja viimein koiran sairasloma loppuu ja päästään takaisin kentille. emoticon

Smari: sulla on kyllä raskaat kuviot! Mies ei paljoa saa olla kotona, mut toivotaan et asia sit järjestyy niin päin, että saatte lapsen kanssa mennä mehen luo. Muuten tuntuu kyllä hiukan kohtuuttomalta! Ite en kyllä mitenkään kestäs, kun tämä 5 viikkoakin alkaa olemaan ihan riittävästi. JMH: jos saa udella, niin mitä pestiä sun miehes laivalla tekeekään? Ihanaa, kun oot saanut miehes kotiin, kyllä se niin lämmittää, kun saa olla taas oman kullan kainalossa. Mulla on tässä vielä viikko oottelua ja aika varmaan just pysähtyy, kun mietin vaan sitä, että pian mies on täällä ja kuinka mnta yöt vielä jne. Ihan kuin lapsena ootti joulua :) Sessi: hyvä että sullakin on aikaa vievä harrastus ja koira seurana, kun mies on poissa. Ja totta on, että varmasti osataan arvostaa miestä ja miehen seuraa ihan eri tavalla, kun ollaan pakotettuja olemaan erossa toisistamme niin pitkiä aikoja. :)

Sessi joo, todella sitä osaa nauttia yhdessäolosta ja arvostaa toisen läsnäoloa ihan eri tavalla! Ei ainakaan pääse kyllästyyn näin, mutta mutta... =P.
Mitäs harrastat koiran kanssa?

Ank sähkärin hommia se siellä painaa. Odottelee, että Raumalla alkais mestarikoulutus. On pitänyt alkaa kohta jo pari vuotta... Kyllä on ihanaa, että on taas kotona. Tällä viikolla joutui tosin oleen ma-ti Wärtsilällä koulutuksessa. Arvaa vaan kilahtiko, kun vihdoin "uskalsi" kertoa, että semmoseen on mentävä ja on yön pois =P. Ihan kun ei oltais oltu jo ihan tarpeeks erossa! No, siitä selvittiin :D. Nyt mulla alko loma ja huomenna lähetään, yllätys yllätys, laivalle XD.  

Nii kyllähän sitä mielummin "kyllästyiskin" vähän, jos sais toista jokapäivä nähdä. :)

Harrastan nykyisen koiran kanssa pk puolella FH erikoisjälkeä (peltojälki) ja IPO suojelua. Ja sitten kaikenmaailman juoksua, pyöräilyä, vetolajeja yms. omaksi iloksemme.. ;) Edellisen koiran kanssa pk puoli jouduttiin sairauden vuoksi jättämään pois, niin tokoiltiin sitten. Omistan tällähetkellä "vain" yhden dobermann nartun, kun vanhemmasta aika jätti vuosi sitten. Minkä rotuisia koiria/koira sinulla on? ja mitä harrastatte? :)

Ok. Vai semmosta touhuilua teillä on :). Meillä on kolme russelia. Uros 11/2000, narttu 12/2002 (nää on isä ja tytär) ja narttu 04/2009. Laumassa oli myös narttu 07/2007, mutta se jäi eksälle. Agilityä oon harrastanut 2004 keväästä. Tokoa puuhailin noitten vanhusten kanssa kymmenisen vuotta sitten, mutta se jäi. Terrierin kanssa ei jaksanu hakata päätä seinään =P. Noilla toi miellyttämisen tarve ei oo kovinkaan suuri. Vanhalta nartulta se puuttuu kokonaan, agissakin se teki just niin kun ite halus =P.
Mulla on haaveissa malinois ja sellasen olisin tammikuussa saanutkin... Pidin järjen päässä ja jätin ottamatta. Kun nyt tässä yritän kuitenkin tulla raskaaks... Varmaan vähän turhan rankka yhtälö, jos olis raskaana/vauva, malinoispentu ja adhd-russeli treenattavana + vanhukset siihen päälle :D. Mies ehdotteli dobberia, mutta mulla on toi malikka ollut haaveisa jo pitkään ja se kelpaa sillekin. Mutta ootetaan nyt eka, että noista vanhoista aika jättää...

Mitäpä muille kuuluu??? Täällä leskenä taas... Vappuaattoyönä saan miehen kotiin, eli voiton puolella ollaan jo. Silti vielä ihan liian pitkä odotus edessä.

Edelleenkään en ole raskaana, vaikka yritys oli kyllä kova viime kierrossa. Nyt on pieni toivonkipinä, että ovis osuisi kuunvaihteeseen ja päästäisiin se hyödyntämään. Clomit aikaistaa ovista ja tässä kierrossa niitä ei käytetä. Mulla alkaa toi kello tikittää vähän turhan tiuhaan, kun täytin jo 34...

Taas on miestä pyydelty hommiin yhtiöön, jossa alkuvuodesta vielä oli. Harmi vaan, että sinne olis pitänyt mennä viime sunnuntaina :/. Kahden viikon törnit sopis mulle paremmin kun hyvin! Kunhan ne osuis niin, että on oviksen aikaan kotona =P. No, voipi olla, että mies joutuu jäämään olkapään takia saikulle odottaan leikkausta. Sekään ei tietty mua haittaa. Mutta asioilla on aina kaks puolta, nyt kun on tottunut oleen välillä yksinkin ;).

Mulla mies lähti keskiviikkona töihin ja oon itkenyt aika paljon. Ikävä on siis jäätävä ja nää hormonit saa herkistymään ihan kaikelle. Mut onneks on netti ja laiva ajelee norjalaiselle öljykentälle, jossa myös kännykällä kuuluvuudet, että ollaan monta kertaa päivässä yhteksissä. Nyt ei vaan tiedä, koska mies sieltä palailee. Suunnittelevat pidempää reissua, että mies voisi olla synnytyksen kotona ja vielä jäis aikaa olla vauvankin kanssa, ettei ihan viikon ikäistä tarvii jättää.. No täällä ootellaan, kun ei muu auta ;-)

Harmi ettei teillä JMH tärpännyt viime lomalla :/ toivottavasti nyt kuitenkin saatte oviksen hyödynnettyä!! Varmaan ikä tuo omat paineensa, mut ei se sitä raskautta poissulje. Mä täytän 32 vuotta kesällä ja tässä sitä ollaan vatsa pyöreenä siltikin.
Kahden viikon törnit ois aika kivat kyllä. Siinä ei melkein edes huomais, et toinen vähän käy töissä välissä. :) sairaslomatkin on ihan kivoja, jos ei tarvii olla liian kipeä :) silloin ainakin saisitte hyödynnettyä oviksia paremmin ;-)

Täällä myös yksi reissuleski, mies tekee hommia ympäri suomen ja reissun päällä on ma-to välisen ajan. Tekevät pitkää päivää niin että viikonloppu on sitten pidempi. Matkassa on myös ihan piskuinen masu-asukki (rv 6+0). Ja reissulesken lisäksi myös aktiivikoira harrastaja, tosin lähinnä näyttely ja kasvatuspuolella.

Ank voi sua! Tiedän tunteen, vaikka mulla ei ees hormonit niin kovasti heittele :/.
Meidän tapauksessa nettiyhteys on mitä on. Jos filippiinot skypettää tms. kotiin, niin mies kärsii sitten siitä... Puhelinyhteys onneks toimii yleensä hyvin tätä aikaa 20-22, jolloin on muutenkin paras aika mun soitella. Puhelinlaskuista ei kannata edes puhua =P.
Ai teillä on nyt pidempi ero sitten. Kovasti jaksuja sinne! Mutta tärkeintähän on just se, että mies olis paikalla, kun pikkunen päättää tulla maailmaan :).
Joo, saapa nähdä mitä nyt tapahtuu, kun mun mieheni tulee kotiin. Opiskelupaikasta pitäis mennä haastatteluun ja se saikku on kyllä aika todennäkönen. Olkapää on melko käyttökelvoton... No, aika näyttää. Pääasia, että lentoliput on ja ne on just sille päivälle, kun pitikin. Eli vappuaattona tää leski ajelee Helsinki-Vantaalle hakeen merimiestään kotiin <3.

Ninuh kiva, kun ilmottauduit joukkoon :). Toivottavasti kyytiläinen pysyy matkassa loppuun asti!

Sessi täällä kirjoittelee ja oon unohtanu salasanan (täytyy pyytää uusi).

Meillä mies taas ollut paljon reissussa ja kesää kohden senkun lisääntyy. :( Tietysti hyvä, että on töitä ja tienaa, mutta mukavahan se olis, kun näkis useemmin. Nyt onneks on pitkä vapaa, ke-su. <3 Sitten taas ma-pe reissussa.

Tervetuloa _ ja varovasti jo onnea raskaudesta, toivottaan, että pikkuinen pysyy matkassa. _ toivottavasti teilläkin pian tärppää, mä niin muistan ton ajan. Se oli kyllä niin masentavaa, ku kk toisen jälkeen vaan negatiivista testit näyttää.

Nyt mua on alkanu jännittää, menkat myöhässä viikon, o ou! Pikkuneiti vasta 6 kk ja tosiaan ei ollut tarkoitus vielä uutta laittaa alulle ainakaan vuoteen... Ei se todellakaan helppoa ollut raskautua viimekerralla ja nytkin yhtä kertaa lukuunottamatta ehkäisyä käytetty, niin en jaksa uskoa olevani raskaana, mutta onhan tuo käynyt mielessä. :laughing002

ninuh ja JMH tuolta väleistä puuttuu. Kato, ku mä nyt oon niin pää pyörällä täällä, ni unohtu nimimerkitkin laittaa. Tiedätte varmasti keitä tarkoitan. Hyvää Vappua! :happy093

Minun mies on rekkakuski.3vkoo töis, vko vapaata.Toisinaan myös vkonloput pois.Yhes ollaan oltu 17v.Lapsia 5.Haaveena olisi 6.s lapsi,mutta kun se mies on niin paljon pois ja tietty ainaki just oviksen aikaan:( Raskasta,mutta toisaalta olen tottunut:) Omat rutiinit pakkaa sekoittuun miehen vapaavkolla:)

Hei JMH!

Sulla näyttää profiilikuva lupaavalta! Hurjasti onnea!
Mä oon ollut ihan jumissa meidän facen mammaryhmässäm etten ole tätä foorumia edes muistanutkaan. Ja tuo pieni vauva tuolla myös tuo pientä lisäsisältöä elämään :)

Takaisin